Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: نسخه‌ بعدی Gears Of War سال آینده منتشر خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  gears-of-war-3-group.jpg]

یکی از برترین عناوین انحصاری کنسول نسل هفتمی Xbox 360، سری Gears Of War است. پس از ورود به نسل هشتم شایعات زیادی مبنی بر از انحصاری در آمدن این عنوان و انتشار سه نسخه پیشین این سری برای کنسول PS3 و حتی کنسول PS4 به گوش می‌رسید. اما مایکروسافت با خرید این سری از استودیو سازنده، یعنی Epic Games، به این شایعات پایان داد و اعلام کرد که نسخه بعدی این سری برای Xbox One، توسط Black Tusk Studio، در حال ساخت است. پس از آن دیگر به ندرت از این سری خبری به گوش می‌رسید، اما شایعاتی که منتشر شده‌اند می‌گویند که برای ساخت بازی از موتور قدرتمند Unreal Engine 4، که متعلق به استودیو Epic Games می‌باشد، استفاده شده است. پیش‌تر گفته شده بود که اطلاعات رسمی از بازی در سال 2015 منتشر خواهد شد، اما خب جلوی شایعات را نمی‌توان گرفت. با توجه به شایعه‌ای که هم‌اکنون به وجود آمده، می‌توان گفت که نسخه بعدی Gears Of War در سال 2015 منتشر خواهد شد.

فردی با نام کاربری shinobi602 در توییتر، کسی که شایعات زیادی را راجع به عناوین معرفی نشده و یا منتشر نشده منتشر کرده و تعدادی از آن‌ها نیز یه حقیقت پیوسته‌اند، در پستی که در حساب توییتر خود داده زیر تصویری از Gears Of War نوشته است که:
نقل‌قول:
سال بعد
 هنوز مشخص نیست که این نسخه جدیدی از سری Gears Of War است و یا این که هر سه نسخه قبلی قرار است که بازسازی شوند و در یک مجموعه، همانند Halo: The Master Chief Collection، برای Xbox One منتشر گردند.
البته تعدادی از کاربران از shinobi602 پرسیده‌اند که "آیا سه نسخه پیشین قرار است برای Xbox One بازسازی شده و در یک مجموعه منتشر بشوند؟"
shinobi602 نیز پاسخ داده است که:
نقل‌قول:
احتمالا همین‌طور خواهد بود.
البته تا وقتی که اطلاعات رسمی منتشر نشوند این حرف‌ها در حد شایعه باقی می‌مانند و ما طرفداران نیز باید تا آن موقع صبر کنیم.

منبع

 [تصویر:  gears_of_war_3_game_official-wide-gears-...eight=1200]