Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: PSN روز دوشنبه به علت تعمیرات از دسترس خارج می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  meta-data-images_psn.jpg]
امروزه افراد زیادی بازی‌های خود را به صورت دیجیتالی از شبکه‌هایی همچون PlayStation Network و یا به اختصار PSN، شبکه Xbox Live و یا eShop خریداری و دانلود می‌کنند. با استفاده از این شبکه‌ها به انجام بازی‌های آنلاین می‌پردازند و از تجربه یک بازی با دوستانشان لذت می‌برند. این شبکه‌ها بعضی مواقع بنا به دلایلی همچون تعمیرات برای مدتی از دسترس خارج می‌شوند. به نظر می‌آید که این دفعه نوبت PSN می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

PSN از ساعت 6 صبح روز دوشنبه، 17 نوامبر، تا بامداد روز سه شنبه، 18 نوامبر، به دلیل تعمیرات از دسترس خارج می‌شود و دارندگان کنسول‌های PlayStation به امکاناتی از جمله مدیریت حساب کاربری خود، PS Home و یا Playstation Store دسترسی نخواهند داشت. البته کسانی که به تازگی وارد اکانت خود شده‌اند می‌توانند به انجام بازی‌های آنلاین بپردازند و از خدمات استودیو‌ها و شرکت‌های مستقل (غیر وابسته به سونی) لذت ببرند.
سونی همچین هشدار داده است که:
نقل‌قول:
ممکن است که شبکه PSN پس از زمان مشخص شده برای تعمیرات، مدتی کوتاهی از کار بیافتد.
حال این سوال در ذهن طرفداران ایجاد شده که "آیا این موضوع بر روی انتشار GTA V و Far Cry 4 تاثیر می‌گذارد؟"
هر دو بازی نام‌برده با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که پیش‌تر انجام شده بود، قرار بود که بامداد روز سه‌ شنبه برای دانلود در شبکه PSN قرار بگیرند، اما اگر PSN بیش از مدت مقرر شده از کار بیافتد، مطمئنا طرفداران برای دانلودشان باید مدت زمان بیش‌تری صبر کنند.

منبع