Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Phil Spencer راجع به Gears Of War بعدی، بازی بعدی استودیو Rare و ‌بیش‌تر می‌گوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  xbox-one-logo-wallpaper.jpg]
مدتی پیش شایعه‌ای منتشر شد که نشان می‌داد که نسخه بعدی از سری Gears Of War سال آینده عرضه خواهد شدو یک نسخه جدید نخواهد بود، بلکه سه نسخه پیشین از این سری در یک مجموعه، همانند Halo: The Master Chief Collection، منتشر خواهند شد. حال Phil Spencer، مدیرکل بخش Xbox، در پی مصاحبه‌ای که داشته راجع به نسخه بعدی Gears Of War، که توسط Black Tusk Studios ساخته می‌شود، سخن گفته است. علاوه بر این موضوع، Phil Spencer راجع به پروژه جدید استودیو Rare توضیحاتی ارائه کرده است که در ادامه می‌توانید به مطالعه آن‌ها بپردازید.

Phil Spencer راجع به نسخه بعدی Gears Of War گفت:
نقل‌قول:
تیم سازنده در Black Tusk Studios تا به امروز واقعا من را تحت تاثیر قرار داده‌ است. حرف زدن راجع به این که در آینده Black Tusk Studios چه کارهایی خواهد کرد دشوار است، اما خب آن‌ها هم‌اکنون مشغول کار بر روی Gears Of War هستند.
او همچنین راجع به پروژه معرفی نشده استودیو Rare گفت:
نقل‌قول:
من این را می‌توانم بگویم، Gregg Mayles مشغول ساخت این بازی می‌باشد. اگر شما اطلاعاتی راجع به استودیو Rare داشته باشید، مطمئنا Gregg Mayles را می‌شناسید.
برای اطلاعات بیش‌تر، Gregg Mayles بر روی عناوینی همچون Banjo-Kazooie ،Conker’s Bad Fur Day ،Star Fox Adventures ،Viva Piñata ،Banjo-Tooie و بیش‌تر کار کرده است.
Phil Spencer در ادامه به خاطر مشکلات پیش آمده برای بخش آنلاین و بخش ساخت مسابقه Halo: The Master Chief Collection عذرخواهی کرد و گفت:
نقل‌قول:
به خاطر بخش ساخت مسابقه از شما عذرخواهی می‌کنم. ما باید آن بخش را بهبود ببخشیم. تیم ما در حال حاضر به شدت بر روی این موضوع کار می‌کند. همچنین به خاطر دیگر مشکلات پیش آمده باز هم از شما عذرخواهی می‌کنم. می‌دانم که شما طرفداران از ما انتظار بیش‌تری دارید. تیم سازنده دارد تلاشش را برای بهبود و از بین بردن آن مشکلات می‌کند، اما می‌دانم که وجود آن‌ها ناامید کننده است.
Phil Spencer ادامه داد و علاقه خود را به آن چه که سونی می‌خواهد در PlayStation Experience ابراز کرد و گفت:
نقل‌قول:
من به خوبی می‌دانم که سونی در حال برگزاری یک همایش برای طرفداران در ماه دسامبر است. ما هیچ چیزی برای نشان دادن به طرفدارانمان در آن زمان نداریم. بسیار خوشحال خواهیم شد که بدانیم که سونی چه چیزی را نشان خواهد داد. در حال حاضر ما بر روی کار‌هایی که در سال 2014 انجام می‌دهیم، تمرکز کرده‌ایم. من فکر می‌کنم که اخبار و اطلاعات تازه‌ای را پیش از E3 منتشر خواهیم کرد.
او راجع به برنامه‌هایش برای جشن گرفتن 1 سالگی Xbox One گفت:
نقل‌قول:
بله، روز خوبی خواهد بود. باور این موضوع که یک سال گذشته، سخت است. سالی که گذشت به من کمک کرد تا بر روی آینده تمرکز و دقت بیش‌تری داشته باشم.
Phil Spencer اطلاعات خوبی رو را ارائه کرده است. همان‌طور که خواندید، او تایید نکرد که نسخه بعدی Gears Of War چگونه خواهد بود، اما گفت که پیش از E3 2015 اخبار زیادی راجع به عناوین و چیزهای مختلف منتشر خواهد شد. پس باید همواره منتظر بمانیم.
منبع
 
[تصویر:  20140613hoMicrosoftMag-8.jpg]