Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: David Cage: ما بر روی چیزی بسیار هیجان‌انگیز مشغول کار هستیم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  nez5p5oktj0ht6fvxc2c.png]
سال 2013 بود که عنوان Beyond: Two Souls؛ عنوانی که توسط استودیو فرانسوی Quantic Dream ساخته و توسط David Cage کارگردانی شده، به صورت انحصاری برای PS3 عرضه شد، که متاسفانه با واکنش بد منتقدان و تاحدودی نیز طرفداران همراه بود. این عنوان از گرافیک خوبی بهره می‌برد، اما گیم‌پلی و بعضا داستان آن مورد انتقاد شدید واقع شد. مدت‌ها پیش اعلام شده بود که استودیو و کاگردان نام‌برده مشغول ساخت یک بازی انحصاری دیگر برای کنسول نسل هشتمی PS4 هستند، اما اطلاعات بیش‌تری از آن زمان تاکنون منتشر نشده است. هم‌اکنون David Cage، موسس و کارگردان استودیو Quantic Dream، گفته است که آن‌ها بر روی چیز هیجان‌انگیزی مشغول کار هستند.

David Cage گفته است که:
نقل‌قول:
ما در حال کار بر روی پروژه‌ هیجان‌انگیزی می‌باشیم، اما متاسفانه نمی‌توانم چیز بیش‌تری راجع به آن به شما بگویم. ما تلاش می‌کنیم تا چیز‌های متفاوتی را بسازیم، اما با همان سبک و احساس همیشگی.
فقط چند روز تا رویداد PlayStation Experience باقی مانده است، اما هنوز تاییدیه‌ای مبنا بر این که استودیو Quantic Dream چیزی را قرار است نشان دهد، ارائه نشده است. احتمالا ما باید مدت زمانی بیش‌تری را صبر کنیم تا بتوانیم شاهد معرفی این بازی جدید باشیم. البته این احتمال وجود دارد که سونی بخواهد ما را غافلگیر نیز کرده و آن را موقعی که هیچکس انتظار ندارد معرفی کند.

منبع
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
ممنون بابت خبر.[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
فقط اون تصویر بالا، لود نمیشه! [img]images/smi/s0 (60).gif[/img]
ممنون بابت خبر[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
QD همیشه کار هاش جالب و عالییی بودن[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]