Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه ی PS4 و Xbox One عنوان The Crew با 1080p/30 FPS اجرا می شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
یکی از عناوینی که قرار است به زودی روانه ی بازار گیم شود عنوان ریسینگ شرکت یوبی سافت The Crew می باشد. این عنوان قرار است در تاریخ 2 دسامبر (سه شنبه 11 آذر 93) برای پلتفرم های PS4،Xbox One و PC عرضه گردد. در همین راستا تیم سازنده ی این عنوان در پشت درب های بسته در رابطه با رزولوشن و فریم ریت این عنوان بر روی کنسول های نسل هشتم سخن گفته که این موضوع در نهایت توسط وب سایت آلمانی Gamestar به بیرون درز کرده است.
[تصویر:  36325626739614708945.jpg]
این مجله ی آلمانی در رابطه با این موضوع اینگونه نوشته است:"دو نسخه ی PlayStation 4 و Xbox One عنوان The Crew با رزولوشن 1080p و 30 فریم بر ثانیه اجرا می شود. ما باید خیلی سریع این بازی را توسط PC با حداکثر تنظیمات و رزولوشن 1080P بررسی کنیم چراکه این کار به ما اجازه می دهد تا این عنوان را با 60 فریم برثانیه تجربه کنیم. تنظیمات پیش فرض Low ، Medium ، High و Ultra هستند، با این وجود گزینه های سفارشی مانند: shadows، textures ، environment mapping و... نیز وجود دارد. لازم به ذکر است بازیکنانی که نسخه ی PC این عنوان را تجربه می کنند، می توانند برای انجام این بازی از کنترلر Xbox استفاده کنند.

علاوه بر جزییات ذکر شده این مجله تایید کرد که پچ روز اول نسخه ی PC عنوان The Crew حجمی 233 مگابایتی دارد.

منبع
 

 
انصافا برای ریسینگ 30 فریم عذابه [img]images/smi/s0 (41).gif[/img] یعنی آدم بیچاره میشه [img]images/smi/s0 (24).gif[/img]