Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: یک باگ عجیب در نسخه ی PS4 عنوان GTA V کشف شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همانطور که می دانید عنوان Grand Theft Auto V در سال گذشته برای دو کنسول PS3 و Xbox 360 با کیفیتی عالی توسط Rockstar Games روانه بازار شد و مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد. حال عنوان مذکور چندی پیش برای دو پلتفرم PlayStation 4 و Xbox One عرضه شد که با استقبال خوبی روبرو شد، چراکه این عنوان بر روی کنسول های جدید بسیار شگفت انگیز به نظر می رسید. با توجه به کیفیت نسخه ی نسل جدید عنوان Grand Theft Auto V می توان گفت که تیم سازنده برای اینکه شهر Los Santos را به واقعیت نزدیک تر کند سخت مشغول به کار بوده است و شبانه روز برای به دست آوردن کیفیتی مطلوب تلاش بسیاری کرده اند؛ حتی تیم سازنده در نسخه نسل هشتمی عنوان Grand Theft Auto V بافت ها را در سراسر بازی دوباره انجام داده اند و مدل های شخصیت ها را بهبود بخشیدن.
[تصویر:  09769379604915241707.jpg]
با تمام این تفاسیر یکی از کاربران سایت Reddit به نام unrealmaniac یک باگ جالب در نسخه ی PS4 عنوان Grand Theft Auto V کشف کرده است که از نظر کیفیت آن را می توان با دو کنسول PS2 و PS1 وقایسه کرد. unrealmaniac تصویر باگ کشف شده را به اشتراک گذاشته که برخی از کاربران سایت Reddit این موضوع را تایید کردند و ادعا کرده اند که با چنین مشکلی مواجه شده اند.

[تصویر:  04359394151321058257.jpg]

یکی از کاربران سایت Reddit در رابطه با این موضوع اظهار داشت:

من با نصب مجدد این عنوان مشکل باگ مورد نظر را حل کردم. به نظر می رسد که رانندگی سریع باعث می شود که بازی 5 ثانیه متوقف شود و باعث به وجود آمدن این باگ شود.

unrealmaniac در پاسخ اینگونه سخن گفت:

من فکر نمیکنم این یک مشکل سطحی باشد. من بازی را به پایان رساندم و حتی از ماشین های سریعی استفاده کردم، اما قبلا هرگز این مشکل برای من به وجود نیامده بود.

منبع