Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مایکروسافت هیچ بازی جدیدی در همایش The Game Awards معرفی نخواهد کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  va81le9uz8prrfgamlkq.jpg]
هر روز که به همایش The Game Awards نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار پیرامون آن نیز بیش‌تر می‌شوند. دیروز بود که اعلام شد که دو تا از مورد انتظار ترین بازی‌های انحصاری کنسول PS4، یعنی Bloodborne و The Order: 1886، در این رویداد حضور دارند، و ناتی داگ نیز اعلام کرده است چیزی برای نشان دادن دارد که احتمال می‌رود تریلری جدید از عنوان Uncharted 4 باشد. همان‌طور که می‌بینید سونی در این همایش بسیار فعال ظاهر شده اما به نظر می‌رسد که رقیب این شرکت، یعنی مایکروسافت، هیچ برنامه‌ای برای نشان دادن تریلری از بازی‌هایش و یا معرفی عناوین جدید ندارد. برای اطلاع پیدا کردن از جزییات بیش‌تر خبر، با ما در ادامه همراه باشید.

مدیر بازاریابی شرکت مایکروسافت، آقای Aaron Greenberg، تایید کرده که مایکروسافت هیچ بازی‌ای را در رویداد مورد نظر معرفی نخواهد کرد. ایشان در صفحه شخی توییترشان نیز نوشته‌اند که:
نقل‌قول:
شاید بسیاری از شما چنین سوالی را بپرسید که آیا ما بازی جدیدی را معرفی خواهیم کرد یا نه. در جواب باید بگویم که ما هیچ برنامه‌ای برای معرفی یک بازی جدید نداشته، و فقط قصد داریم که از نمایش لذت ببریم.
 این توییت نشان می‌دهد که مایکروسافت نه تنها قصد معرفی یک بازی جدید را نداشته، بلکه احتمالا تریلری از بازی‌هایش نیز نشان نمی‌دهد، چرا که اصلا در همایش The Game Awards حضور نخواهد داشت.

منبع 1 (Videogamer)

 منبع 2 (صفحه شخصی توییتر Aaron Greenberg)

 

 

 

 

 

 
دور از انتظار نبود که بازی برای نمایش نداشته باشه
تو خبرهای قبلی هم گفته شده بود بود که بازی جدید ندارن و دارن روی ipهای جدید کار میکنن
ممنون بابت خبر