Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Fallout 4 در The Game Awards نیز معرفی نخواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  mwf7fvtb9iog92is0iqt.jpg]
 
اگر از طرفداران سبک نقش‌آفرینی (RPG) باشید، مطمئنا تا به حال نام شرکت Bethesda و عناوین این شرکت همچون سری Fallout و The Elder Scrolls را شنیده‌اید. هر دو سری نام‌برده همیشه با واکنش خوب طرفداران و منتقدان رو به رو بوده‌اند، و آخرین نسخه اصلی از هر دو سری موفق به دریافت جایزه بازی سال شدند. آخرین نسخه اصلی از سری Fallout در سال 2008، با نام Fallout 3 به انتشار رسید و از آن زمان تاکنون هیچ خبری مبنی بر زمان عرضه شدن نسخه بعدی و یا حتی ساخته شدن آن به گوش نرسیده است. البته یک نسخه فرعی از این سری با نام Fallout: New Vegas در سال 2010 منتشر شد، اما خب طرفداران خواهان انتشار نسخه اصلی هستند که متاسفانه Bethesda آن را تاکنون تایید نکرده است. با توجه به خبری که هم‌اکنون منتشر شده، می‌توان کفت که Fallout 4 در همایش The Game Awards نیز معرفی نمی‌شود.

در صفحه رسمی شرکت Bethesda در توییتر نوشته شده است که:
نقل‌قول:
ما در The Game Awards هیچ چیزی را نشان نخواهیم داد. ما در آن جا فقط به منظور پشتیبانی از استودیو Machine Games حضور خواهیم داشت.
البته همین موضوع که استودیو Machine Games، سازنده یکی از برترین عناونین تیراندازی اول شخص چند سال اخیر یعنی Wolfnestein: The New Order، در این همایش چه می‌کند می‌تواند خود بحث برانگیز باشد. البته Machine Games یک استودیو مستقل است و Bethesda فقط مسولیت انتشار عناوین آن را بر عهده دارد و این احتمال که این استودیو مشغول ساخت عنوان Fallout 4 باشد بسیار کم است، چرا که Bethesda همیشه خودش مستقیما بر روی این سری کار کرده است.
منبع 1 (Videogamer)

منبع 2 (صفحه رسمی توییتر شرکت Bethesda)