Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: لِگو، معروفترین اسباب بازی جهان، ۸۰ ساله شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سرگرمی‌های کودکان با گذشت زمان، شکل مدرن‌تری به خود گرفته‌اند. بعضی از اسباب بازی‌های این روزها، تا ۲۵ سال پیش، یعنی زمان کودکی من اصلا وجود نداشتند. ولی در همین بین، بعضی از اسباب‌بازی‌ها به واسطه نبوغ و خلاقیتی که در دورن آنها نهفته است، نسل به نسل منتقل می‌شوند. گل سر سبد آنها لگو است. سرگرمی‌کودکان دیروز و امروز و شاید فردا. دیروز لگو ۸۰ ساله شد. در ادامه تاریخچه‌ای از لگو را به همراه تصاویر از کارخانه و موزه این شرکت را مشاهده خواهید کرد.
Lego که فعالیت خود را در سال ۱۹۳۲ و از شهر بیلاند دانمارک با ساخت عروسک‌های چوبی شروع کرد، امروز به یک پایگاه نیرومند در زمینه تولید اسباب بازی با میلیون‌ها طرفدار تبدیل شده است.

با نگاهی به خلاقیت‌های فوق العاده و مدرن لگو، نظیر مجموعه جنگ ستارگان، یا آکادمی‌ ساخت و ساز ابتکار، به راحتی نمی‌توان پذیرفت که این تأثیرگذاری بین المللی، فعالیت بی سروصدا و فروتنانه خود را توسط اُل کریک کریستینسن و با ساخت عروسک‌های چوبی در یک ساختمان شهر بیلاند شروع کرده است.

دیروز لگو تولد ۸۰ سالگی خود را جشن گرفته و روند تبدیل شدن خود از یک شرکت کوچک در دانمارک، به سومین شرکت تولید کننده اسباب بازی در دنیا را به نمایش گذاشته است. شرکتی با ۱۰٫۰۰۰ کارمند و چندین و چند کارخانه در اروپا و خارج از اروپا دارد.
عاشق لگو هستمConfused29:Confused29:Confused29:
تولد...تولد...تولدت...مبارک...Confused74: ...مبارک...مبارک...Confused74:تولدت مبارک
Confused57:Confused57:Confused57:Confused57:Confused57:Confused57:Confused57:Confused57:
بیچاره بچه های امروزی اخه این اسباب بازی های چینی بیشتر از یکی دو ماه دوام نمیاره .....یادش بخیر من هنوز مجموعه ماشین کوچیک هام رو دارمConfused29:Confused29:Confused29:
لگو کلا معروفه Confused62:
(09-05-2012, 10:02 AM)AMIR-GAMER نوشته است: [ -> ]لگو کلا معروفه Confused62:

خیلی هم دوست داشتنیConfused29:
من هنوز که هنوزه لگو بازی می کنم Confused25:
(09-05-2012, 01:05 PM)mp3 نوشته است: [ -> ]من هنوز که هنوزه لگو بازی می کنم Confused25:

من همین طورConfused29:Confused29:Confused29:
لگو بازی خیلی کیف میدهConfused74:Confused29: