Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: EA در The Game Awards عنوان Mass Effect 4 را معرفی نخواهد کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  tey89h5je1vd0vtbux88.jpg]

اوایل امروز بود که شرکت Electronic Arts و یا به اختصار EA اعلام کرد که بازی جدیدی را در همایش The Game Awards معرفی خواهد کرد. EA مدت‌ها است که اعلام کرده که بر روی Mass Effect 4 در حال کار می‌باشد، به همین دلیل طرفداران این احتمال را می‌دادند که ممکن است این عنوان در همایش مورد نظر معرفی شود. همچنین سازنده یکی از خلاقانه‌ترین عناوین تیراندازی اول شخص امسال، یعنی استودیو Respawn Entertainment سازنده Titanfall، نیز در رویداد PlayStation Experience حضور خواهد داشت و همین موضوع باعث شده که حدس و گمان‌هایی مبنا بر معرفی Titanfall 2 برای کنسول نسل هشتمی PS4 زده شود.  البته هم‌اکنون با توجه به شایعه‌ای که منتشر شده، می‌توان گفت که هیچکدام از آن‌ها قرار نیست معرفی بشوند.

کاربری به نام shinobi602 که در توییتر و فروم‌هایی همچون NeoGAF فعالیت داشته و شایعات فراوانی از بازی‌های منتشر و یا معرفی نشده پخش کرده است، که بعضی از آن‌ها به حقیقت نیز پیوسته‌اند، در رابطه با معرفی یک بازی در همایش The Game Awards توسط EA گفته است که:
نقل‌قول:
عنوانی که قرار است معرفی شود Mass Effect 4 نمی‌باشد.
او همچنین راجع به حضور استودیو Respawn Entertainment در رویداد PlayStation Experience نیز گفته است که:
نقل‌قول:
آن‌ها قصد معرفی هیچ چیزی را ندارند.
یکی از کاربران نیز ابراز نارحتی کرده و گفته است که "این موضوع خیلی بد است. من خیلی دوست داشتم که Titanfall و یا هر عنوان دیگری ساخته این استودیو را بر روی PS4 ببینم."
shinobi602 نیز در پاسخ گفته است:
نقل‌قول:
من گفتم که آن‌ها چیزی را معرفی نخواهند کرد، اما هرگز حرفی مبنا بر این که در حال ساخت هیچ بازی برای PS4 نمی‌باشند نزده‌ام :)
البته تمام این سخنان تا زمانی که خود شرکت‌ها و استودیو‌ها حرفی نزنند شایعه بوده، و باید برای فهیمدن حقیقت همواره صبر کرد.
 
[align=start]منبع[/align]  
[تصویر:  8rshh5s579crmfe7avg3.jpg]