Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: ادامه Red Dead Redemption در حال ساخت برای Xbox One و PS4 است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  s5z5o66thw24945t8f90.jpg]
شاید پس از سری GTA، محبوب‌ترین بازی ساخته شده توسط شرکت راک‌استار، عنوان Red Dead Redemption باشد. این بازی در سال 2010 عرضه، و در همان سال موفق به دریافت جایزه بازی سال شد. منتقدین و طرفداران همواره Red Dead Redemption را تمجید کرده و از آن به عنوان یکی از برترین بازی‌های تاریخ یاد می‌کنند. مدت‌ها است که شایعاتی مبنا بر ساخت ادامه این عنوان مشهور در حال منتشر شدن می‌باشد، اما خود راک‌استار هنوز چیزی را تایید نکرده است. با توجه شایعاتی که پیش‌تر منتشر شده و با توجه به شایعاتی که هم‌اکنون منتشر شده‌اند، ادامه Red Dead Redemption در دست ساخت است و احتمالا در سال 2015 و یا 2016 برای دو کنسول نسل هشتمی PS4 و Xbox One منتشر می‌گردد.

یکی از کاربران فروم NeoGAF که ادعا می‌کند که منابع داخلی خود را در شرکت راک‌استار دارد، می‌گوید که:
نقل‌قول:
من با یکی از منابع داخلی در شرکت راک‌استار صحبت کرده‌ام. او نیز تایید کرده است که آن‌ها در حال ساخت دنباله Red Dead Redemption برای Xbox One و PS4 می‌باشند. در حال حاضر اطلاعات زیادی ندارم، اما با توجه به سخنان منبع داخلی، می‌توانم بگویم که آن‌ها بر روی بخش Co-op تمرکز زیادی دارند.
 البته این سخنان تا زمانی که راک‌استار خودش این موضوع را تایید کند، در حد یک شایعه باقی می‌مانند.
عنوان Red Dead Redemption در سال 2010 به عنوان یک بازی انحصاری برای کنسول‌های نسل هفتمی، یعنی دو کنسول PS3 و Xbox 360، به بازار عرضه شد.

منبع