Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در 22 ژوئن 2015 منتشر می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  u5l0s69yxi5vtgc48ejh.jpg]
 
 در E3 2013 و در کنفرانس مایکروسافت بود که Hideo Kojima، سازنده مشهور سری محبوب Metal Gear، به صورت رسمی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain را معرفی کرد. در ابتدا قرار نبود که این عنوان به دو قسمت تقسیم شود، اما مدتی بعد از E3 و به دلیل اصرار بسیار زیاد طرفداران، Hideo Kojima اعلام کرد که Metal Gear Solid V: Ground Zeroes به عنوان مقدمه‌ای برای Metal Gear Solid V: The Phantom Pain عرضه می‌شود. البته به علت مدت زمان کم بازی و مبلغ زیادی که باید برای خرید آن پرداخت می‌شد، منتقدان و حتی طرفدارانی که خواستار انتشارش بودند واکنش بدی نسبت به آن نشان دادند. البته این موارد باعث نمی‌شود که ذره‌ای از ارزش‌های سری Metal Gear و استاد Kojima کم شود، و همان منتقدان و طرفداران نیز به شدت منتظر عرضه Metal Gear Solid V: The Phantom Pain هستند. پیش‌تر اعلام شده بود که Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در سال 2015 منتشر خواهد شد، اما از تاریخ دقیق انتشار آن حرفی به میان نیامده بود. اما با توجه به شایعات و شواهدی که هم‌اکنون به دست آمده، به نظر می‌رسد که این عنوان در تاریخ 22 ژوئن 2015 منتشر می‌شود.

در همایش The Game Awards، لحظه‌ای که Hidoe Kojima برای معرفی Metal Gear Online؛ که قرار است در تمامی نسخه‌های Metal Gear Solid V: The Phantom Pain موجود باشد، بر روی صحنه رفت، لباسی بر تن داشت که به زبان سوئدی بر رویش نوشته شده بود "22 و ششم". ماه ژوئن نیز ششمین ماه سال است.
اگر به یاد داشته باشید، Kojima برای اولین بار عنوان Metal Gear Solid V را به صورت مخفیانه معرفی کرده، و ادعا می‌کرد که یک استودیو سوئدی به نام Mobydick Studio (که در واقع خالق آن هم Hideo Kojima بود و اصلا چنین استودیو‌ای وجود نداشت) مشغول ساخت آن است. از آن جا که جناب Hideo Kojima به انجام چنین کار‌هایی علاقه دارد، نمی‌توان از چنین مسئله‌ای گذشت و حتی نوشته پیراهن او نیز ممکن است افشا کننده یک موضوع خاص باشد.
خوشبختانه به سال 2015 بسیار نزدیک هستیم و احتمالا تاریخ انتشار رسمی بازی نیز به زودی اعلام می‌شود.

منبع
[تصویر:  zpt58scio63als315q1v.jpg]
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
خداکنه شایعش درست باشه :)
خیلی منتظرشم
کوجیما خیلی خلاقه ها :) خودمونیم