Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Druckmann دلایل تبدیل شدن ادامه Jack And Dexter به The Last Of Us را توضیح می‌دهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  8jwy5bksnoylxk9eww4p.jpg]

طی رویداد PlayStation Experience، کارگردان مشغول به کار در استودیو ناتی داگ؛ یعنی Neil Druckmann، راجع به روابط استودیو ناتی داگ با شرکت سونی سخن گفته و دلایل تبدیل شدن ادامه Jack And Dexter به The Last Of Us را توضیح دادند.

Neil Druckmann گفت که:
نقل‌قول:
سونی با ما خیلی خوب بوده است و ما خودمان را بسیار خوش شانس حس می‌کنیم که آن‌ها (سونی) تصمیمات بزرگ راجع به بازی‌ها را به خودمان واگذار می‌کنند. پروژه ساخت The Last Of Us در ابتدا پروژه ساخت ادامه Jack And Dexter بود. ما احساس می‌کردیم که نمی‌توانیم گیم‌پلی و داستان را به خوبی با هم ترکیب کنیم، و خب این آزادی را هم داشتیم که آن را به یک IP کاملا جدید تبدیل کنیم.  در واقع تمامی فشاری که به استودیو وارد می‌شود از داخل آن می‌باشد... این که تیم سازنده راجع به چه موضوعی هیجان دارد، علاقه به کار بر روی چه پروژه‌ای را دارد، و در کل این‌ها چیز‌هایی هستند که استودیو را راهنمایی می‌کنند. کار بر روی ادامه Jack And Dexter فقط به مدت دو ماه ادامه داشت. ما تمام گزینه‌های موجود همچون تبدیل بازی به یک عنوان چندنفره و تمام آنلاین، و یا تبدیل بازی به یک عنوان تیراندازی اول شخص که داستان خاصی ندارد، را در نظر گرفته بودیم. این بررسی‌ها به ما کمک کردند که پی ببریم که واقعا چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم. ساخت The Last Of Us نیز شش ماه پس از پایان پروژه Uncharted 2 آغاز شد.
خیلی از طرفداران بابت چنین تصمیمی نه تنها ناراحت نیستند، بلکه خوشحال هم هستند. چرا که ناتی داگ با این کار یکی از برترین بازی‌های تاریخ، یعنی The Last Of Us را ساخت.

منبع