Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: The Last Guardian برای PS4 در دست ساخت است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  ft97vzxbf6idi122w2p2.jpg]
 
مدت‌ها پیش، یعنی در E3 سال 2009، The Last Guardian به عنوان یک بازی انحصاری برای PS3 معرفی شد، و با توجه به گفته‌های ناشر این عنوان، یعنی شرکت سونی، این بازی قرار بود که در سال 2011 منتشر شود. بازی از سال 2007 نیز توسط کاگردانی که عنوان Shadow Of Colossus را کاگردانی کرده، یعنی Fumito Ueda، در دست ساخت بوده است. برای مدتی ساخت این عنوان متوقف شده بود، اما هیچگاه توسط سونی اعلام نشد که ساخت بازی لغو شده است. هم‌اکنون مدت زمان زیادی گذشته است و دیگر انتظار نمی‌رود که این بازی به صورت انحصاری برای کنسول نسل هفتمی PS3 عرضه شود. با توجه به شایعات نیز، The Last Guardian هم‌اکنون برای PS4 در دست ساخت است.

در پی مصاحبه‌ای که سایت ژاپنی Dengeki PlayStation با Fumito Ueda داشته، پرسیده شد که چه عنوانی خاطر انگیزترین بازی می‌باشد که او بر روی آن کار کرده‌ است. Famito Udea نیز پاسخ داد که:
نقل‌قول:
The Last Guaridan، و وقتی این را می‌گوییم منظورم به همراه تمام مشکلات و سختی‌هایی است که پیش آمد و باعث شد که ساختش مدت زمان بسیار بیش‌تر از آن چه که انتظار داشتم را طلب کند.
سپس از او خواسته شد تا خاطراتش را راجع به یک عنوان که در سال 2014 بر روی آن مشغول به کار بوده، و یا یک بازی جدید که در حال کار کردن بر روی آن می‌باشد به اشتراک بگذارد. Famito Udea نیز در پاسخ گفت:
نقل‌قول:
صحبت و مذاکره با Sony Computer Entertainment (به اختصار SCE) راجع به The Last Guardian به پایان رسده، و ما هم‌اکنون با شرایطی کاملا جدیدی که به وجود آمده در حال پیشرفت کردن هستیم. من همچنین مشغول کار کردن بر روی چیزی‌های دیگری نیز می‌باشم، که اگر مراحل توسعه آن‌ها به خوبی پیش برود، در زمان مناسبش نشانشان می‌دهم.
همان‌طور که خواندید هیچ گونه اشاره‌ای به PS4 نشده، اما همین که هنوز سخنانی از بازی به میان می‌آید و پروژه ساختش به کل متوفق نشده است، و با توجه به سخنان کارگردان این عنوان که گفت که با شرایطی کاملا جدید مشغول ساخت این عنوان هستند، می‌توانیم امید داشته باشیم که The Last Guaridan هم‌اکنون برای PS4  در دست ساخت است.
البته کارگردان The Last Guardian، یعنی Famito Ueda، در سال 2011 سونی را ترک کرد، اما به گفته خودش و عوامل مشغول به کار در شرکت سونی، او همچنان بر روی ساخت عنوان The Last Guardian به عنوان کارگردان نظارت دارد.

منبع