Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Call Of Duty: Advanced Warfare و Destiny پرفروش‌ترین بازی‌‎های امسال در آمریکا هستند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  u3ekhrin02da18mqw8c2.jpg]
 
هر دو بازی Call Of Duty: Advanced Warfare و Destiny امسال عرضه شده و توانستند جوایز زیادی را نصیب خود کنند و یا نامزد دریافت آن‌ها شوند. البته با توجه به نمرات به نظر می‌رسد که منتقدان از Call Of Duty: Advanced Warfare رضایت بیش‌تری داشته‌اند. برای ساخت هر دو آن‌ها خرج بسیار زیادی شده، ولی خب از سخنان Activision به نظر می‌رسد که این شرکت سود خوبی را نیز همانند هر سال بدست آورده است. Destiny یک IP کاملا جدید است که توسط خالق سری Halo، یعنی Bungie ساخته شده است. هم‌اکنون نیز Activision اعلام کرده که عناوین Call Of Duty: Advanced Warfare و Destiny به ترتیب پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2014 در آمریکا هستند.

Activision، ناشر هر دو عنوان نام‌برده، در طی بیانیه‌ای اعلام کرده که Call Of Duty: Advanced Warfare و Destiny به ترتیب توانستند تا پرفروش‌ترین بازی سال 2014 در آمریکا بشوند. البته هنوز هیچ رقم دقیقی از میزان فروش آن‌ها اعلام نشده، اما در بیانیه منتشر شده، Activision تایید کرد که Call Of Duty: Advanced Warfare پرفروش‌ترین بازی در سال 2014 بر روی دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4، و دو کنسول نسل هفتمی Xbox 360 و PS3 در آمریکا می‌باشد. همچنین Activision اعلام کرد که Destiny تبدیل به پرفروش‌ترین IP جدید در سال 2014 شده، و این در حالی است که عنوان Skylanders: Trap Team پروفروش‌ترین بازی برای بچه‌ها شده است. 
عنوان Call Of Duty: Advanced Warfare هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 ،Xbox 360 ،PS3 و PC قابل خریداری است. عنوان Destiny نیز برای تمامی پلتفرم‌های نام‌برده، به غیر از PC، قابل خریداری می‌باشد.

منبع
 
 [تصویر:  1hz7by21ry350rniis12.jpg]