Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: DmC: Devil May Cry و Devil May Cry 4 سال آینده برای Xbox One و PS4 عرضه می‌شوند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  m3um74r6xa0ndrd8nv1g.png]
 
مطمئنا یکی از پرطرفدارترین عناوین سبک Hack & Slash سری Devil May Cry، ساخته شرکت Capcom است. نسخه‌ای ریبوت شده از این سری پارسال با نام DmC: Devil May Cry برای PC  و دو کنسول نسل هفتمی Xbox 360 و PS3 عرضه شد. بسیاری از طرفداران نیز برترین نسخه از این سری را نسخه چهارم آن، یعنی Devil May Cry 4 می‌دانند. این نسخه نیز برای دو کنسول نسل هفتمی و PC عرضه شده بود. قطعا خیلی از طرفداران این سری علاقه دارند تا نسخه‌ای از آن را بر روی کنسول‎های نسل هشتمی تجربه کنند. هم‌اکنون Capcom اعلام کرده است که هر دو نسخه نام‌برده سال آینده برای کنسول‌های نسل هشتمی Xbox One و PS4 عرضه می‌شوند.

Capcom اعلام کرده که نسخه‌ای که پارسال عرضه گشت؛ یعنی DmC: Devil May Cry، قرار است بازسازی شده، و با نام DmC: Devil May Cry Defenitive Edition برای Xbox One و PS4 در 17 مارچ 2015 عرضه گردد. این نسخه بازسازی شده بر روی هر دو کنسول نسل هشتمی با رزولوشن 1080p و با سرعت 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. در این نسخه خود بازی و تمام DLCهای آن موجود می‌باشد. همچنین حالت‌های جدیدی به بازی اضافه گردیده است. لباس‌های جدیدی نیز برای هر شخصیت که با ظاهرشان نیز هماهنگ می‌باشد در دسترس است. مبارزات نیز با توجه به بازخورد طرفداران اصلاح شده‌اند و به درجه سختی بازی، سطح Hardcore که بسیار سخت است و برای آن‌هایی که چالش بیش‌تری می‌خواهند، اضافه شده است. یک حالت Turbo هم اضافه شده که به شما اجازه می‌دهد تا سرعت گیم‌پلی را 20 درصد افزایش دهید.
Dmc: Devil May Cry Definitive Edition توسط استودیو سازنده نسخه اصلی، یعنی Ninja Theory، بازسازی شده است. قیمت آن نیز 29,99 پوند است.
راجع به نسخه بازسازی شده Devil May Cry 4، که با نام Devil May Cry 4: Special Edition شناخته می‌شود، چیزی گفته نشده، و فقط انتشار آن برای Xbox One و PS4 تایید شده است. Capcom گفته که در ماه‌های آینده از آن نیز اطلاعات بیش‌تری منتشر خواهد کرد.

منبع
 
[تصویر:  yzl0pfgjpd8bz8skadqw.jpg]