Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Street Fighter V با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 توسعه داده می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  ezix2a691wvlpnv4l7t1.jpg]
تقریبا دو هفته پیش بود که Street Fighter V در رویداد PlayStation Experience برای دو پلتفرم PC و PS4 معرفی شد، و باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران سبک مبارزه‌ای گشت. البته با توجه به اخباری که در طی چند روز اخیر منتشر شده، می‌توان گفت که این عنوان در سال 2015 منتشر نمی‌شود، چرا که تاکنون تنها 20 درصد از مراحل ساخت آن به اتمام رسیده است. با توجه به تریلر‌ها و تصاویری که تاکنون از این بازی منتشر شده، به راحتی می‌توان متوجه شد که Street Fighter V از لحاظ گرافیکی پیشرفت قابل توجه‌ای نسبت به Street Fighter IV داشته است. هم‌اکنون نیز Capcom اعلام کرده که بازی مورد نظر با استفاده از موتور گرافیکی محبوب Unreal Engine 4، که ساخته استودیو Epic Games است، توسعه داده می‌شود.

Capcom، شرکت ژاپنی و سازنده سری Street Fighter، در رابطه با این موضوع گفته است که:
نقل‌قول:
هدف ما از ساخت نسخه نسل هشتمی Street Fighter، ارائه این سری دوست داشتنی به طرفداران به بهترین شکل ممکن است. برای این که کاملا به قولی که دادیم وفادار بمانیم، باید از جدیدترین و برترین تکنولوژی‌هایی که در حال حاضر موجود است استفاده کنیم. به همین دلیل است که در حال همکاری با استودیو Epic Games هستیم تا با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 عنوان Street Fighter V را توسعه دهیم.
شعبه ژاپنی استودیو Epic Games نیز گفته است که:
نقل‌قول:
فرصت کمک به تیم سازنده در استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 یک افتخار بسیار بزرگ برای استودیو Epic Games محسوب می‌شود. شعبه ژاپنی استودیو Epic Games به علاوه شعبه‌های اصلی این استودیو از جمله شعبه Cary در ایالت کارولینای شمالی در آمریکا، در حال کمک کردن به Capcom هستند تا از تمام قدرت Unreal Engine 4 استفاده کند.
نسخه قبلی این سری، یعنی Street Fighter IV، با استفاده از یک موتور گرافیکی اختصاصی ساخته شده بود. Streer Fighter V دومین بازی مبارزه‌ای ژاپنی محسوب می‌شود که برای ساختش از Unreal Engine 4 استفاده شده است. اولین بازی مبارزه‌ای ژاپنی که از این موتور گرافیکی استفاده کرده، Tekken 7 است.
 
منبع
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
واقعا؟
بابا دیگه میخواد همه رو بزنه کنار وقتی منتشر بشه[img=18x18]images/smi/s0 (29).gif[/img]
ممنون بابت خبر
وای دمش گرم به این میگند سازنده ی بازی واقعا حال کردم خیلی توپه واقعا UN4 موتور گرافیکی قویه
وقتی عکس هاشو دیدم واقعا میشد دید که گرافیک بازی پیشرفت کرده.
با سپاسی بی پایان بابت انتشار این خبر[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
من تا حالا بازیش نکردم از تیکن قشنگ تره؟[img]images/smi/s0 (60).gif[/img]
(12-21-2014, 01:20 AM)'Mahanking80' نوشته است: [ -> ]من تا حالا بازیش نکردم از تیکن قشنگ تره؟[img]images/smi/s0 (60).gif[/img]

 
این یک امر سلیقه ایه ولی اصولا گیمر های قدیمی تر و کار کشته تر میرن طرف SF چون کلاسیک تره و به مزاجشون بیشتر سازگاره. ولی این دو بازی همواره گیم پلی سریع و هیجانی مشابه دارن. خوب و من خودم میگم که SF یک سر و گردن از Taken بالا تره.