Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Middle Earth:Shadow of Mordor برترین عنوان سال 2014 از نگاه Gamespot+نظر بچه های فروم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
    با سلام خدمت شما دوستان عزیز گیمفایی
    امروز Gamespot برترین عنوان سال از دیدگاه منتقدان خودش را انتخاب کرد و این عنوان به بازی Middle Earth:Shadow of Mordor، ساخته ی مشترک استدیو های Monolith Production و Behaviour Interactive رسید.بلافاصله بعد از این کار، موجی از اعتراضات و درگیری ها در قسمت نظرات این سایت به راه افتاد؛عده ای معتقد بودند که این عنوان بین نامزد های دیگر، در رده ی چهارم قرار می گیرد؛چراکه تا زمانیکه Dark Souls 2، Bayonetta 2 و Dragon Age:Inquistion جزو نامزد های برترین بازی سال 2014 قرار دارند، Middle Earth:Shadow of Mordor،هیچ شانسی برای کسب برترین عنوان سال ندارد.چیز دیگری که خیلی ها را به تعجب وا داشت، انتخاب نشدن Bayonetta 2 بود، چراکه این عنوان موفق به کسب نمره ی کامل از این سایت شده بود در حالی که هیچ یک از نامزد های دیگر موفق به انجام این کار نشده بودند.اما درگیری اصلی بر سر دو عنوان ستایش شده ی Dark Souls 2 و Dragon Age:Inquistion بود.عنوان Dark Souls که با متای 91 به شاهکاری دیگر از استدیوی From Software بدل شد.و اما Dragon Age:Inquistion که خیلی ها آن را شانس شماره ی یک برترین عنوان سال می دانستند.عنوانی که همه ی جوایز موجود را در نمایش های مختلف اش درو کرد و در TGA 2014، موفق به کسب برترین عنوان سال شد.اما با این اوصاف، Gamespot نظرسنجی را ترتیب داده است تا نظر کاربران خود را درباره ی برترین بازی سال بداند و به گفته ی خودش، از این نظرسنجی در انتخاب برترین عنوان سال کمک بگیرد.(هرچند این کار را نکرد).تا به این لحظه طبف انتظارات، این عنوان Dragon Age:Inquistion است که با اختصاص دادن 33% آرا به خود، در صدر جدول به سر می برد و در رده ی دوم Middle earth:Shadow of Mordor با مجموع 10% آرا قرار دارد و رده ی سوم مشترکا به  Dark Souls 2 و Bayonetta 2 hojwhw اختصاص دارد که با اختلافی کم در تعقیب Middle Earth:Shadow of Mordor هستند.
    اما در توصیف 
Middle Earth:Shadow of Mordor باید بگویم که این عنوان بسیار خوش ساخت،سرگرم کننده با داستانی جالب و یک بازسازی عالی از دنیای ارباب حلقه ها است و جز چند ضعف کوچک، مشکل خاص دیگری ندارد اما واقعا قبول این که این بازی، به عنوان برترین بازی سال انتخاب شود - با وجود عناوین قدرتمند و لایق دیگر - کمی سخت است(حداقل برای من).
 
 
 
[تصویر:  shadow-of-mordor-plains.jpg]
Middle Earth:Shadow of Mordor

      البته در پایان باید خاطر نشان کنم این عنوان Dragon Age:Inquistion بود که در TGA 2014 (مهم ترین مراسم انتخاب برترین عنوان سال) موفق به کسب برترین بازی سال شد. 
  
 
[تصویر:  daI-cover.jpg]
Dragon Age:Inquistion

 منبع:  Gamespot
 

 و اما حالا از کابران عزیز می خواهم که بازی سال را از دیدگاه خودشان انتخاب کنند(با ذکر دلیل)، تا برترین بازی سال از دیدگاه  اعضای فروم گیمفا مشخص شود. 
 
 

 نتایج آرا تا اینجا:

1-  (Middle Earth Shadow of Mordor  (5 

2-  (Dark Souls 2  (2
 
3-  (Dragon Age:Inquistion (2
 


 

 
لطفا لینک همین موضوع از سایت Gamespot رو هم به عنوان منبع قرار بدید.
(12-19-2014, 10:08 PM)'Blue Sun' نوشته است: [ -> ]لطفا لینک همین موضوع از سایت Gamespot رو هم به عنوان منبع قرار بدید.

 
چون کاملا منبع واضح بود قرار ندادم ولی الان قرار می دم...


 
ممنون بابت مقاله ی خوبتون
به نظر من که جفت این بازی ها عنوان های موفقی بودند و هر کدومشون برای خودشون نو اوری های مخصوص خودشون رو داشتند.
به عنوان یه گیم واقعی اصلا نباید کاری داشته باشیم که کدوم عنوان بهترین بازی سال شده چون باید جفت این عناوین رو تجربه کرد و نهایت لذت رو ازش برد.
من فعلا در حسرت بازی Bayonetta 2 هستم که انحصاریه wii u هست و امید به اینکه برای کنسول ها و یا برای کامپیوتر هم منتشر بشه.
بازم ممنون بابت مقاله و اطلاع رسانیتون.[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
من خودم به شخصه علاقه داشتم که Dark Souls 2 بازی سال بشه، اما از دید سایت Gamespot و خیلی از سایت های دیگه و حتی داوران مراسم TGA، لایق این موفقیت نبوده.
(12-19-2014, 10:13 PM)'مجید نصر' نوشته است: [ -> ]ممنون بابت مقاله ی خوبتون
به نظر من که جفت این بازی ها عنوان های موفقی بودند و هر کدومشون برای خودشون نو اوری های مخصوص خودشون رو داشتند.
به عنوان یه گیم واقعی اصلا نباید کاری داشته باشیم که کدوم عنوان بهترین بازی سال شده چون باید جفت این عناوین رو تجربه کرد و نهایت لذت رو ازش برد.
من فعلا در حسرت بازی Bayonetta 2 هستم که انحصاریه wii u هست و امید به اینکه برای کنسول ها و یا برای کامپیوتر هم منتشر بشه.
بازم ممنون بابت مقاله و اطلاع رسانیتون.[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

 

  خواهشش میکنم مجید جان.
واسه من هم زیاد مهم نیست که کدوم عنوان برترین باز یسال میشه.....ولی از حق نگذریم Middle Earth با این که اولین نسخش بود ولی واقعا عالی بود مخصوصا تو فضاسازی سرزمین میانی.
واقعا دلم میخواست Dark Souls II اول بشه و واقعا حقش هم بود. ولی نشد و حیف....

 
middle earth حقشه خیلی خوش دسته بازیش حال میکنی بازیش میکنی
(12-19-2014, 10:17 PM)'Blue Sun' نوشته است: [ -> ]من خودم به شخصه علاقه داشتم که Dark Souls 2 بازی سال بشه، اما از دید سایت Gamespot و خیلی از سایت های دیگه و حتی داوران مراسم TGA، لایق این موفقیت نبوده.

 

من فکر می کنم دلیلش اینه که این بازی به شدت خاصه و طرفدارای خاص خودش رو داره و خیلی از گیمر ها از این بازی فراری اند.

 

به شخصه از گیم پلی این بازی لذت بردم اما یه مشکل اساسی باعث شد که مجبور شم پاکش کنم اونم اینه که همش میان پرده های تکراری پخش میکرد و باعث شد از داستان هیچی نفهمم.  
واقعا shadow of mordor فراتر از چیزی بود که تصورش میکردم.(بالاخره راحت شدم! ظلم بود اگه یه جایگاهی بهش نمیرسید) البته به نظر من بین این و دراگون ایج حق دراگون باشه که اول بشه. دارک سولز هم عالی بود
ویچر هم که مورد انتظارترین بازی سال آینده هست
دوران حکومت [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]RPG[img]images/smi/s0 (74).gif[/img] هست...
جالبه بدونید Bayonetta حتی تو کنسول خودش هم اول نشده و عنوان اول به ماریو کارت رسیده!
صفحه‌ها: 1 2