Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Tekken 7 برای PC نیز منتشر می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  er79vp27jhhbgmom8ljn.jpg]
 
Tekken 7 در ابتدا به صورت انحصاری برای دو کنسول نسل هفتمی Xbox 360 و PS3 معرفی شد، هر چند تعداد زیادی از طرفداران پس از شنیدن این موضوع تاحدودی ناراحت گشتند، چرا که می‌خواستند این عنوان را بر روی PC و دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4 نیز تجربه کنند. شایعاتی پیش‌تر راجع به انتشار این بازی بر روی PC، منتشر شده بود که به نظر می‌رسد که حالا به حقیقت تبدیل شده‌اند، چرا که کارگردان بازی، یعنی Katsuhiro Harada، تایید کرده که Tekken 7 برای PC نیز در دست ساخت است.

Bandai Namco، سازنده و ناشر سری Tekken، هنوز انتشار Tekken 7 برای پلتفرم‌هایی به غیر Xbox 360 و PS3 تایید نکرده است، اما خب کاگردان بازی گفته است که آن‌ها در حال ساخت نسخه PC نیز می‌باشند. او گفته است که:
نقل‌قول:
ما هنوز عنوان Tekken 7 را برای پلتفرم‌هایی دیگری تایید نکرده‌ایم. البته ما نسخه PC را برای بعضی از کشور‌ها که تمایل دارند تا بازی را بر روی این پلتفرم تجربه کنند در نظر گرفته‌ایم.
Katsuhiro Harada همچنین گفته است که بازی نیاز به بهینه‌سازی‌های بیش‌تر دارد، به خاطر این که بازی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 ساخته می‌شود. این بهینه‌سازی‌ها در صورتی که سازندگان قصد دارند بازی را برای پلتفرم دیگری عرضه کنند ضروری می‌باشد. 
به نظر می‌‎رسند که PC بازانی که طرفدار سبک مبارزه‌ای هستند می‌توانند با خیالی آسوده شب را به صبح برسانند، چرا که بازی‌های مبارزه‌ای بزرگ و مشهوری همچون Mortal Kombat X ،Tekken 7 و Street Fighter V قرار است همگی برای PC منتشر بشوند.

منبع
 

 

 

 

 

 
من شایعاتی شنیدم که میشه شخصیت هم ساخت!
خودم باور نکردم،
ولی اگه واقعیت داشته باشه چقدر خوب میشه تا بهترین بازیگر تاریخ،یعنی سارجنت دوکز رو بسازیم[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
ممنون بابت خبر[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
خییییییییییییلیییییییییی با این بازی خاطره دارم.مخصوصا با شخصیت Eddy.