Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مایکروسافت: Halo 5: Guardians برای PC منتشر نمی‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  6tlpm7knh2pmvhok36dz.png]
 
سری Halo احتمالا محبوب‌ترین و پرطرفدارترین انحصاری برند Xbox است، به شکلی که مایکروسافت بارها گفته که این سری یک انحصاری معمولی نیست، بلکه بخشی از نام Xbox است. مدتی پیش شایعاتی راجع به انتشار این عنوان برای PC نیز منتشر شده بود، و حتی خود مایکروسافت اعلام کرده بود که نسخه بتای بخش چندنفره Halo 5، که هم‌اکنون برای Xbox One در دسترس است، ممکن است برای پلتفرم‌های دیگری نیز عرضه شود. حال خود مایکروسافت به این شایعات پایان داده و گفته است که این عنوان انحصاری Xbox One است و برای PC انتشار نخواهد یافت.

چند روز پیش بود که Phil Spencer اعلام کرد که اخبار خوب و هیجان‌انگیزی در همایش Windows 10 برای Xboxبازان و PCبازان منتشر خواهد شد، و از آن‌ جا که خود مایکروسافت نیز پیش‌تر اعلام کرده بود که Halo 5: Guardians ممکن است برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه شود، عده بسیار زیادی فکر کردند که ممکن است در آن همایش از Halo 5: Guardians برای PC رونمایی شود.
امروز نیز یکی از طرفداران در توییتر نوشته بود که"لطفا Halo 5 را برای PC منتشر نکنید. در قسمت توضیحات نسخه بتا نوشته شده است که این عنوان انحصاری زمانی است و ممکن است برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه شود". Aaron Greenberg، مدیر بخش بازاریابی شرکت مایکروسافت، در پاسخ به این شخص گفته است که:
نقل‌قول:
ما در حال اصلاح کردن آن بخش می‌باشیم. ما منظورمان این بود که این نسخه بتا فقط برای مدت زمان محدودی در دسترس است. به خاطر هر گونه گمراهی، از شما عذرخواهی می‌کنیم.
 خب، به نظر می‌رسد که PCبازانی که برای تجربه این عنوان دندان تیز کرده بودند باید به فکر خرید یک Xbox One باشند، چرا که Halo 5: Guardians انحصاری این کنسول است و برای PC منتشر نمی‌شود.

منبع 1 (GamingBolt)
 
منبع 2 (صفحه شخصی توییتر Aaron Greenberg)
 

 

 

 

 

 

 

 

 
خوب معلوم بود دیگه [img]images/smi/s0 (43).gif[/img]