Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: The Elder Scrolls Online در سال 2015 برای Xbox One و PS4 منتشر می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  o8fcf31jnnrheua5tkqe.jpg]
 
عنوان The Elder Scrolls Online نسخه‌ای فرعی از سری The Elder Scrolls محسوب می‌شود که در 4 آپریل 2014 برای PC عرضه گشت و قرار بود که در ژوئن 2014 نیز برای دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4 منتشر گردد. اما Bethesda، ناشر این سری و سازنده نسخه‌های اصلی آن، انتشار این عنوان برای دو کنسول نام‌برده را شش ماه به تاخیر انداخت، که البته پس از مدتی نیز گفت که تیم سازنده سخت در حال کار است، اما باز هم به مدت زمان بیش‌تری نیاز دارد، به همین دلیل این بار اعلام کرد که هیچ گونه تاریخ انتشار دقیقی را در نظر نگرفته و احتمالا بازی در سال 2015 نیز برای این دو کنسول نسل هشتمی منتشر نمی‌شود. حال آن طور که از شواهد پیداست، مراحل توسعه بازی بهتر از آن چه Bethesda انتظار داشته پیش رفته است، چرا که این شرکت هم‌اکنون اعلام کرده که The Elder Scrolls Online در سال 2015 برای Xbox One و PS4 منتشر می‌شود.

Bethesda در سایتش به صورت رسمی اعلام کرده که The Elder Scrolls Online برای دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4 در تاریخ نامعلومی در سال 2015، و به صورت دیجیتالی و فیزیکی، منتشر می‌گردد.
همچنین این عنوان بر روی PC تاکنون پنج آپدیت بزرگ دریافت کرده، اما به نظر می‌رسد که در سال آینده همواره آپدیت‌هایی برای آن عرضه می‌شود. Bethesda اعلام کرده که به زودی سیستمی به نام "قهرمان و عدالت" به بازی اضافه خواهد شد.
همان‌طور که در ابتدای خبر نیز گفته شد، شرکت Bethesda فقط نسخه‌های اصلی سری The Elder Scrolls را می‌سازد و ساخت نسخه‌های فرعی آن را به استودیو‌های بازی‌سازی دیگری واگذار می‌کند. عنوان The Elder Scrolls Online که یک نسخه فرعی برای این سری محسوب می‌شود توسط ZeniMax Online Studios ساخته شده است.

منبع