Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعاتی راجع به سیستم آب و هوای Metal Gear Solid V: The Phantom Pain منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  bdhivb0ygvwcv868algu.jpg]
 
10 روز پیش عنوان Metal Gear Solid V: Ground Zeroes، که به عنوان مقدمه‌ای برای Metal Gear Solid V: The Phantom Pain شناخته می‌شود، برای PC عرضه گشت و با توجه به نمراتش نیز می‌توان گفت که منتقدان از این نسخه راضی‌تر بودند. ادامه این عنوان نیز در تاریخ نامعلومی در سال 2015 منتشر می‌شود، اما خب با توجه به شایعات می‌توان گفت که انتشار آن نزدیک است. هر چه که به انتشار یک بازی نیز نزدیک‎‌تر می‌شویم، اطلاعات بیش‌تری راجع به آن به انتشار می‌رسد. هم‌اکنون نیز اطلاعاتی راجع به سیستم آب و هوایی، و محیطی منتشر گردیده که می‌توانید آن‌ها را در ادامه مشاهده کنید.

در عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain شش نوع آب و هوای مختلف وجود دارد که به صورت داینامیک تغییر می‌کنند، و باعث تغییر شیوه بازی کردن شما نیز می‌شود و مجبورتان می‌کنند از روش‌های جدید و جالبی استفاده کنید. این شش نوع عبارتند از آفتابی، ابری، بارانی، طوفان شن، مه‌آلود و همچنین ریزش تند باران (تندتر از باران معمولی که پیش‌تر به آن اشاره شد). تعدادی از این آب و هواها در Metal Gear Solid V: Ground Zeroes، به خصوص در قسمت ماموریت‌های اضافه که در زمان‌های متفاوت با آب و هوای متفاوت به پایان می‌رسند، قابل مشاهده هستند.
علاوه بر اطلاعاتی که راجع به آب و هوای درون بازی منتشر شده، وجود یک محیط قبرسی نیز در بازی تایید شده است، که البته اهمیتش در خود بازی مشخص می‌شود. همچنین علاوه بر افغانستان، آفریقای مرکزی و Mother Base، احتمالا Old Mother Base و خلیج گوآنتانامو نیز در بازی وجود دارند.

منبع
 
 
 

 

 

 
درود
اطلاعات خوبی بود! مث اینکه آب و هوا تو گیم پلی تاثیر میزاره! خوبه...
مورد انتظار ترین بازی من MGS V:TPP هست
بیصبرانه منتظرشم