Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: 18.5 میلیون نسخه از کنسول PS4 در سر تا سر دنیا تا به امروز به فروش رسیده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  8hwx1ammh9zupe7d1x09.png]

از زمان عرضه دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4، شاهد فروش زیاد و رو به افزایش PS4 بوده‌ایم. حدودا دو ماه پیش بود که اعلام شد که کنسول PS4 موفق به فروش 13.5 میلیون نسخه در دور تا دور دنیا شده است. هم‌اکنون پس از گذشت دو ماه، شروع سال جدید میلادی و به اتمام رسیدن تخفیفات کریسمس و سال نو، سونی اعلام کرده که توانسته تا به امروز 18.5 میلیون نسخه از این کنسول را در سر تا سر جهان به فروش برساند.

مدیرکل شرکت سونی، آقای Andrerw House، راجع به این موضوع گفته است که:
نقل‌قول: ما خیلی خوشحال هستیم از این که خریداران در سر تا سر جهان به انتخاب کردن PS4 به عنوان کنسول مورد نظرشان در فصل تعطیلات ادامه دادند. ما نیز تلاش می‌کنیم تا به ارزش‌های این کنسول بیافزاییم و یا آن‌ها را تقویت کنیم، و با ارائه سرویس‌های خدماتی و محتویاتی جالب برای این کنسول و کاربرانش، آن را به بهترین مکان برای بازی کردن تبدیل کنیم.
همچنین علاوه بر این موضوع، اعلام شده است که از زمان عرضه PS4 تا به امروز، مجموعا 81.8 میلیون بازی به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی توسط هواداران برای این کنسول خریداری شده است. البته 17.8 میلیون بازی در همین فصل تعطیلاتی که گذشت خریداری شده است.
تعداد کاربران سرویس PS Plus نیز به 10.9 میلیون رسیده است.
آن طور که پیداست، سونی سودی را که مد نظر داشته به راحتی بدست آورده است. مطمئنا شما نیز کنجکاو هستید که بدانید که Xbox One تا به امروز چه قدر فروش داشته، اما خب برای دانستن این موضوع باید فعلا صبر کنید، چرا که مایکروسافت هنوز چیزی در رابطه با این موضوع نگفته است.

 از اول معلوم بود که میتونه انقد فروش داشته باشه

فقط ۱۰ میلونشو ایرانی ها تشکیل دادند Confused25:

ممنون بابت خبر Confused74: