Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Assassin's Creed: Unity Dead Kings DLC هفته آینده عرضه خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  taoa1sxx0suirwzr9lgr.jpg]

Assassin's Creed: Unity در 11 نوامبر به صورت رسمی برای دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4، و البته PC در سر تا سر جهان عرضه گشت. این عنوان مشکلات زیادی را با خود به همراه داشت که باعث ناخشنودی بسیاری از طرفداران شد. از باگ‌های فراوان گرفته تا افت نرخ فریم. یوبی‌سافت تعداد زیادی بهینه‌ساز برای رفع این مشکلات عرضه کرد، اما جالب است بدانید که هنوز هم بعضی از آن اشکالات رفع نشده‌اند. البته ناراحتی هوداران به حدی بود که یوبی‌سافت اعلام کرد که تمام DLC‌هایی که برای این بازی عرضه می‌شوند رایگان خواهند بود، و به تمامی افرادی که Season Pass بازی Assassin's Creed: Unity را خریداری کرده بودند، بازی رایگان که کاربران می‌توانستند خودشان انتخاب کنند هدیه داد. هم‌اکنون نیز اعلام شده که اولین DLC‌ برای Assassin's Creed هفته آینده عرضه می‌شود.

Assassin's Creed: Unity Dead Kings DLC از سه شنبه هفته بعدی، 13 ژانویه، برای Xbox One و PC قابل دانلود می‌باشد. این DLC یک روز پس از انتشارش برای Xbox One و PC، یعنی در تاریخ 14 ژانویه، برای PS4 نیز عرضه می‌شود.
Assassin's Creed: Unity Dead Kings DLC ادامه داستان نسخه اصلی است. در DLC مورد نظر شخصیت اصلی Assassin's Creed: Unity، یعنی آرنو، را خواهیم دید که به جست و جو برای پیدا کردن راز‌های پادشاه‌هان فرانسه  در شهر Saint-Denis و غار‌های زیرزمینی آن می‌پردازد.
Assassin's Creed: Unity Dead Kings DLC شامل یک بخش تک‌نفره، به همراه ماموریت‌های فرعی، فعالیت‌های تازه، معما‌ها و mode‌هایی جدید برای بخش Co-op می‌شود.

امیدوارم که این قسمت از اساسینز کرید از همه قسمت های قبلیش بهتر باشه و گیم پلی خوبی داشته باشه