Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Hideo Kojima: علاقه دارم که نسخه اول MGS را در قالب یک عنوان جهان باز، تجربه کنم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  oj7fejtyfilzotfn973m.jpg]

بسیاری از بازی‌بازان باور دارند که سری Metal Gear، که توسط بازی‌ساز بزرگ Hideo Kojima ساخته شده، برترین سری بازی در تاریخ صنعت بازی‌سازی است. البته سری Metal Gear بعد‌ها به چند شاخه، همانند Metal Gear Solid و همان‌طور که اخیرا شاهدش بودیم Metal Gear Rising، تقسیم شد. اولین نسخه Metal Gear Solid که برای کنسول PS1 در سال 1998 منتشر شد، سبک مخفی‌کاری را متحول کرد. هم‌اکنون استاد Kojima گفته که علاقه دارد آن بازی را برای نسل هشتم در قالب یک عنوان جهان باز، باز‌سازی کند، اما در حال حاظر توانش را ندارد.

در طی یک مصاحبه، از Hideo Kojima پرسیده شد که "آیا علاقه دارد تا نسخه‌های اولیه سری Metal Gear را بر روی کنسول نسل هشتمی PS4 بازی کند؟" ایشان نیز در پاسخ به این سوال گفتند که:

نقل‌قول:
من علاقه دارم که نسخه اول Metal Gear Solid را در قالب یک عنوان جهان باز، باز‌سازی کنم، اما در حال حاظر مشغول ساخت نسخه‌های جدید از این سری هستم. چنین پروژه‌ای فقط به چند ابزار اولیه و موتور گرافیکی نیاز ندارد، بلکه نیازمند نیروی کار نیز هست. مسلما همه افراد علاقه دارند که نسخه اول Metal Gear Solid را دوباره تجربه کنند، اما هم‌اکنون کسی حاظر نیست که آن را باز‌سازی کند.


بدون شک تمامی طرفداران سبک مخفی‌کاری، و البته هواداران سری Metal Gear، علاقه دارند که نسخه‌ای بازسازی شدی از Metal Gear Solid را بر روی کنسول‌های نسل هشتمیشان بازی کنند، اما خب به نظر می‌آید که همچنان باید صبر کنند.
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، در سال 2015 (تاریخ انتشار دقیق‌تری ذکر نشده)، برای دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4، دو کنسول نسل هفتمی Xbox 360 و PS3، و البته PC منتشر می‌شود.