Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: گرافیک Uncharted 4: A Thief's End تنها یک قدم با فیلم فاصله دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  8b1nqfi0z9iwhzwr0e8k.jpg]

یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های انحصاری کنسول نسل هشتمی PS4، عنوان Uncharted 4: A Thief's End است. این بازی مدتی قبل از E3 2014، در طی مراسمی توسط سونی معرفی شد. البته در E3 2014 ما شاهد اطلاعات بسیار بیش‌تری از این عنوان، همانند یک تریلر سینماتیک و مهم‌تر از همه نام اصلی آن یعنی Uncharted 4: A Thief's End، بودیم. بدون شک گرافیک این عنوان یکی از برترین گرافیک‌های نسل هشتمی است. به گفته استودیو سازنده آن، یعنی ناتی داگ، گرافیک این عنوان تنها یک قدم با فیلم فاصله دارد.

در پی مصاحبه‌ای که طراح ارشد شخصیت‌های استودیو ناتی داگ، آقای Frank Tzengi، داشته گفته است که:

نقل‌قول:
اگر شما به کارهایی که ما در استودیو انجام داده‌ایم نگاهی کنید، متوجه می‌شويد که سطح گرافیکی بازی بسیار به فیلم نزدیک است. این شخصیت (Nathan Drake) به راحتی و به همین شکل می‌تواند در یک فیلم حضور پیدا کند. جزییات، رنگ و ترکیب حالت‌ها و همه کار‌هایی که ما روی این شخصیت انجام داده‌ایم به من نشان می‌دهد که او در واقع یک شخصیت سینمایی است. به نظر من، کیفیت گرافیکی بازی‌های ویدئویی در حال نزدیک شدن به فیلم‌ها می‌باشد، و خب این دقیقا همان کاری است که من می‌خواهم انجام دهم. ساخت بازی بر روی PS4 به ما اجازه استفاده از پولیگان‌های بیش‌تر و ساخت محیط‌هایی با جزییات‌تر را می‌هد. کیفیت گرافیکی بازی‌ها هر لحظه یک قدم به کیفیت فیلم‌ها، کیفیتی که ما همیشه برای صنعت بازی‌سازی می‌خواستیم، نزدیک‌تر می‌شود و من فکر می‌کنم که ما تا چند سال آینده به آن سطح کیفیتی می‌رسیم.

Uncharted 4: A Thief's End در سال 2015 (تاریخ انتشار دقیق‌تری ذکر نشده) به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی PS4 منتشر می‌شود.

دمش گرم به این میگند بازی و سازنده ی اون چه بازی ای بشه این بازی میترکونه.