Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Titanfall 2 به احتمال خیلی زیاد برای PS4 نیز عرضه می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  sqxdz67xv2i4acinch2n.jpg]

بدون شک یکی از بهترین عناوین انحصاری Xbox One، عنوان Titanfall است که توسط استودیو Respawn Entertainment ساخته و به وسیله EA انتشار یافته است. البته بهتر است که این عنوان را انحصاری "پلتفرم‌های مایکروسافت"، خطاب کنیم، چرا که Titanfall علاوه بر کنسول نسل هشتمی Xbox One، برای کنسول نسل هفتمی Xbox 360 و PC نیز منتشر شده است. Titanfall توانست نظر مثبت اکثر منتقدان و طرفداران را به خودش جلب کرده و به خوبی بفروشد. آن طور که آمار‌ها نشان می‌دهند، تا به امروز 7 میلیون نفر، مجموعا بر روی هر سه پلتفرم، این بازی را تجربه کرده‌اند. رقمی که مطمئنا با تایید شدن نسخه دوم Titanfall، افزایش پیدا می‌کند. هم‌اکنون و با توجه به خود سخنان استودیو EA، عنوان Titanfall 2 در انحصار پلتفرم‌های مایکروسافت نبوده، و برای PS4 نیز منتشر می‌شود.

مدیر بخش امور مالی شرکت EA، آقای Jorgensen، در طی کنفرانس تکنولوژی، اینترنت و رسانه که دیروز برگزار شد گفت:

نقل‌قول: سال گذشته Titanfall تنها برای Xbox One (و دو پلتفرم دیگر مایکروسافت) عرضه شد. هر چند هنوز چیزی اعلام نشده، اما من فکر می‌کنم که ادامه Titanfall نیز ساخته خواهد شد، و فقط در انحصار Xbox One (و دیگر پلتفرم‌های مایکروسافت) نخواهد بود. من باور دارم که این موضوع (انحصاری نبودن بازی) نکته بسیار مثبتی برای ما خواهد بود.

او همچنین به این موضوع اشاره کرد، که دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4 مجموعا چیزی در حدود 30 میلیون نسخه فروخته‌اند. او وارد جزییات نشد، اما خب با توجه به آمار‌های ارائه شده ما می‌دانیم سونی بیش از 18.5 میلیون PS4 را روانه بازار کرده است.

جالبه ماکرو جون داره انحصاری هاش رو از دست میده.ولی سونی بشدت روی انحصاری ها تعصب داره. :-/