Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Bethesda قرار است کنفرانس خودش را در E3 2015 داشته باشد | شاهد Fallout 4 خواهیم بود؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  1xpdnbpsoygn2t5gid21.jpg]

بله درست خواندید. Bethesda قرار است برای اولین بار در تاریخ، در همایش E3 حضور پیدا کند. این شرکت قرار است همانند دیگر بزرگان صنعت بازی‌سازی، کنفرانس خودش را داشته باشد. مطمئنا برای طرفداران سبک RPG و البته طرفداران Bethesda، این بهترین خبر ممکن است. برای اطلاع پیدا کردن از جزییات خبر، با ما در ادامه همراه باشید.

Bethesda همیشه از حضور در مراسم E3 سر باز می‌زد و در عوض در مراسم‌های کوچک‌تر، اما مهمی، چون GDC کنفرانس برگزار می‌کرد. امسال برخلاف هر سال دیگری، این شرکت محبوب نظرش را تغییر داده و تصمیم گرفته که کنفرانس خودش را در E3 2015 داشته باشد. Pete Hines، از شرکت Bethesda، گفته است که "Bethesda در GDC امسال کنفرانسی نخواهد داشت". این مراسم قرار است توسط کانال Twitch این شرکت قابل مشاهده باشد.
هنوز هیچ چیزی راجع به برنامه‌های Bethesda در E3 2015 اعلام نشده، اما می‌توان مطئمن بود که این شرکت قصد پرده‌برداری و معرفی بازی‌های بزرگی را دارد. هر چه که باشد E3 بزرگ‌ترین مراسم سال در رابطه با صنعت بازی‌های ویدئویی می‌باشد، و می‌توان گفت باعث شرمساری است اگر شرکتی دست خالی به آن برود. Bethesda بدون شک برنامه‌های بسیار خوبی را تدارک دیده است، چرا که در غیر این صورت روال سالیانه‌اش را تغییر نمی‌داد و باز هم از شرکت در E3 خودداری می‌کرد.
به نظر شما شاهد معرفی چه عنوانی خواهیم بود؟ Fallout 4 و یا The Elder Scrolls VI؟ خود شما بیش‌تر منتظر کدام یک از آن‌ها هستید؟
تصورش را بکنید. Fallout 4 و یا The Elder Scrolls VI بر روی کنسول‌های نسل هشتمی...


[تصویر:  rsthoq11qcqoa5zceh6x.jpg]
عالی
ممنون بابت خبر
یعنی میشه tes viرو بدن بیرون اگه بیادش دیگه تو این نسل هیچی نمی خوام
میترکونه این بازی
ممنون
Mahanking80 نوشته است:عالی
ممنون بابت خبر
یعنی میشه tes viرو بدن بیرون اگه بیادش دیگه تو این نسل هیچی نمی خوام
بله احتمال معرفیش وجود داره.
البته احتمال معرفی Fallout 4 خیلی بیش‌تره. به خاطر این که همین پارسال The Elder Scrolls Online، که یه نسخه فرعی برای این سری محسوب میشه، برای PC منتشر شد و قراره امسال هم برای دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4 منتشر بشه. یکی از دلایلی که احتمال معرفی نسخه جدید The Elder Scrolls از Fallout 4 کم‌تره همین موضوعه.
از طرفی هم این اواخر شایعات زیاد پیرامون Fallout 4 وجود داشته و به نوعی سال‌هاست که همه منتظرش هستن. همچنین شایعه شده بود که در سال 2017 منتشر میشه.
مطمئنا bethesda قرار نیست بازی‌ای که سال 2015 معرفی میکنه رو سال 2016 منتشر کنه. پس فقط 2017 الی به بعد میمونه و همون طور که خوندید، شایعات میگن که Fallout 4 قراره سال 2017 عرضه بشه.
ممنون
اگه The Elder Scrolls باشه که چه شود!
ولی فکر کنم اگه اون باشه و تا بیادش فقط مانیتورم به سیستمش بخوره!!! امیدوارم سیستمی که برای PC بخواد طوری باشه تا همه بتونن تجربش کنن.
همین طور امیدوارم یه قدم رو به جلو برای این سری باشه، حالا شاید هم Fallout بود یا یه سورپرایز دیگه.
امیدوارم قسمت بعدی The Elder Scrolls باشه. ممنون از این خبر عالی.