Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Rise Of The Tomb Raider تماما در یک محیط یخ‌ زده جریان ندارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  56w3pjk1b9zbq6qtg6lk.jpg]

در E3 2014 بود که نسخه بعدی از سری Tomb Raider معرفی شد. البته در Gamescom 2014 و در کنفرانس مایکروسافت اطلاعات تازه و کامل‌تری از این عنوان، همانند نام اصلیش، به عموم ارائه شد. علاوه بر این، اعلام شد که Rise Of Tomb Raider قرار است در سال 2015 به صورت انحصاری برای دو پلتفرم مایکروسافت یعنی Xbox One و Xbox 360، منتشر شود. خبری که با واکنش شدید طرفداران رو به رو شد، تا جایی که سران مایکروسافت و Square Enix هر دو اعلام کردند که Rise Of The Tomb Raider تنها برای مدت محدودی در انحصار این دو پلتفرم می‌باشد. همچنین اعلام شد که وقایع این عنوان در محیط سردسیر سیبری به وقوع می‌پیوندد. هم‌اکنون اعلام شده وقایع داستانی این بازی تماما در یک محیط یخ‌ زده جریان ندارد.

کاگردان Rise Of The Tomb Raider، آقای Brian Horton، در پی مصاحبه‌ای که با وب‌سایت Game Informer داشته گفته است که:

نقل‌قول: محیط بازی تماما یخ زده نیست. قصد ندارم وارد جزییات بشوم، اما خب در بازی منطقه‌ای با دما و آب و هوای متفاوت وجود دارد که ما آن را "واحه" می‌نامیم.  هدف از قرار دادن چنین منطقه‌ای در بازی، این است که برای ما حائز اهمیت می‌باشد که بازیکن تمام بازی را در یک محیط تماما یکنواخت به پایان نرساند.
راجع به تکنولوژی‌های موجود در بازی نیز باید به شما بگویم که برای مثال،  حیوانات موجود در بازی ردپایی از خودشان بر روی برف به جای می‌گذارند تا Lara بتواند آن‌ها را تعقیب و در نهایت شکار کند. البته آن ردپا ها به سرعت به خاطر بارش برف از بین می‌روند، به همین دلیل فکر کردن و تصمیم‌گیری سریع در بازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

The Rise Of The Tomb Raider قرار است که در سال 2015 (تاریخ انتشار دقیق‌تری ذکر نشده) برای Xbox One و Xbox 360 منتشر شود.
هنوز اسمی از پلتفرم‌های دیگری که این بازی قرار است برایشان عرضه شود، به میان نیامده، در نتیجه تاریخ انتشاری نیز برایشان ذکر نشده است.

منبع
عجب بازی قشنگی بود این بازی کاشکی از انحصاری بودن بیرون بیاد و یا حداقل برای PC منتشر بشه خیلی دلم می خواد این قسمت از این بازی رو هم تجربه کنم چونن نسخه ی قبلی اون واقعا عالی بود.