Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: گیمفـا در نخستین جشنواره بازی های مستقل تهران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  files_news_821%5B3a180793cd436b13979a13aa8bb68f31%5D.jpg]
همان طور که مستحضر هستید، اولین جشنواره بازی های مستقل تهران در ۲۷ بهمن ماه فعالیت خود را آغاز می کند.در طی این جشنواره ۴ روزه، بازی های ساخته شده توسط سازندگان خلاق و نخبه کشورمان به صورت عمومی به نمایش در خواهند آمد و در آخر جوایز نفیسی به برترین ها از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای اهدا خواهد شد.در ادامه می بایست ذکر کنم که صبح روز شنبه در تماس تلفنی که با روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای داشتیم از وب سایت گیمفا برای تهیه گزارش مستقیم دعوت به عمل آمد؛ از این رو قرار است گزارشگر مجرب و کار بلد خودمان را برای پوشش زنده به محل برگزاری جشنواره اعزام کنیم.


کاربران محترم گیمفا می توانند اخبار مهم نخستین جشنواره بازی های مستقل تهران را از ۲۷ بهمن به صورت کامل و لحظه ای از سایت دنبال نمایند.

جای دارد در انتها نگاهی دوباره به جوایز برترین ها داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، جوایز این جشنواره شامل “بهترین طراحی صدا و موسیقی ۳ میلیون تومان”، “بهترین طراحی گرافیگی ۳ میلیون تومان”، “بهترین طراحی بازی ۳ میلیون تومان”، “بهترین روایت قصه ۳ میلیون تومان”، “نوآورانه ترین بازی ۴ میلیون تومان” و”بهترین بازی مستقل ایران ۵ میلیون تومان” است.
همچنین برگزیدگان اولین جشنواره بازی‌های مستقل تهران در روز اختتامیه یکم اسفند معرفی خواهند شد.
یاد آور می‌شود بازی سازان مستقل تا ۲۴ بهمن ماه سال‌جاری فرصت دارند تا آثار خود را به اولین جشنواره بازی‌های مستقل تهران ارسال کنند.

منبع

خواستم یه تبریکی گفته باشم
تبریک به امید موفیقت های پی در پی گیمفا
انشاالله پوشش کاملی خواهیم داشت.
مرسی بابت انعکاس خبر