Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: CD Projekt Red باری دیگر در مورد دلیل تاخیر The Witcher 3: Wild Hunt تاکید می کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
The Witcher 3: Wild Hunt در ابتدا قرار بود اواخر سال گذشته عرضه شود، اما با تاخیری اعلام شد که طرفداران باید در ماه فوریه منتظر آن باشند. همه چیز خوب پیش می رفت که سازنده یعنی CD Projekt Red باری دیگر تاریخ انتشار بازی را عقب برد. هم اکنون تاریخ عرضه مشخص شده ۱۹ مه سال جاری (مصادف با ۲۹ اردیبهشت ۹۴) می باشد. سازنده قبلا هم برای تاخیر بازی دلیل آورده بود و این بار، در مصاحبه ای دیگر بر این دلیل تاکید می کند و از سیاست های خود سربلند است.

[تصویر:  the_witcher_3_wild_hunt_video_game-1920x1080.jpg]

عده ای از سازندگان CD Projekt با PC RPG Community نشستند و در مورد بازی صحبت کردند. وقتی در مورد تاخیر ها پرسیده شد، پاسخ دادند:

نقل‌قول: دلیل آن خیلی ساده است: ما نمی خواهیم بازی مزخرفی به بازیکنان ارائه دهیم. اگر اخیرا دقت کرده باشید، انتشار عنوانی که هنوز آماده نیست با بازخوردهای بدی رو به رو می شود. و در واقع این درست هم هست؛ ما نباید و نمی خواهیم بازی مزخرفی منتشر کنیم.
فکر می کنم همیشه برای شرکت و مردمی که اینجا کار می کنند، ارائه بازی ای که سالم است، مهم بوده. در این صورت لازم نیست دلیل و بهانه بیاوریم و عذرخواهی کنیم و بجای آن می توانیم از محصولمان سربلند باشیم.

آن ها همچنین اظهار داشتند که دیگر ناشران (نامی برده نشد) حاضر بودند بازی را با مشکلاتش در تاریخ انتشار اصلی در بازار عرضه کنند. با اینحال، تیم تصمیم گرفت تا تاریخ انتشار را به عقب بیاندازد و طوفان طرفداران عصبانی را تحمل کند تا بهترین تجربه را به ارمغان آورد.

به دلیل تکراری بودن، در انجمن قرار گرفت
یعنی بازی این فقط عشقه
رو دست نداره این بازی
ممنون بابت خبر
هر چقدر تاخیر بزنن بهتره. دوست ندارم این بازی خراب کنه و با این عظمتی که داره باید خیلی روش کار کنن در نتیجه تاخیر زیاد = موفق تر شدن بازی
ممنون بابت خبر.