Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سونی، هکر آلمانی را 1میلیون یورو جریمه کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  playstation3console.jpg]
آلکساندر اگورنکوف، شخصی که در بعضی از پروژه های مهم هک کنسول PS3 نقش بسیار مهمی داشته است و به تازگی با بازگرداندن لینوکس به این کنسول؛ دل تمامی افرادی که با آپدیت کردن اجباری کنسول خود، این قابلیت را از روی کنسول خود برداشته بودند بدست آورد.

هفته ی قبل منزل مسکونی او، توسط پلیس آلمان بازرسی شد و تمامی وسایلی که منجر به هک کنسول PS3 شده بود را مصادره کردند، و وکلای سونی نیز موفق شدند او را منجر به پرداخت 1 میلیون یورو جریمه کنند؛ اما او اصلا به این موضوع اهمیت نمی دهد.

آلکساندر با ارسال بیانیه ای جالب، دوباره باعث به وجود آمدن بسیاری حواشی دیگر شده است، او اعلام کرد : "یکی از وکیل های سونی از من پرسید، چرا این کار را انجام می دهی؟ به خاطر نفرتی که از سونی در دل داری؟ اما واقعیت آن است که این وکیل نمی تواند که بفهمد چرا من این کار را انجام میدهم، او برای کاری که انجام می دهد پول خوبی به جیب می زند؛ اما من نه. من هیچ کینه و نفرتی در دل و ذهنم از سونی ندارم، من تنها استفاده ی بهتری از مغز و دانشی که در اختیار دارم می کنم."

او ادامه داد : "سونی، تو دوباره شکست خوردی، درست است که تو تمامی وسایل من را مصادره کردی؛ اما به هیچ وجه نمی توانی جلوی ذهن خلاق من را بگیری؛ آن ها تنها وسایلی بودند که با مقداری پول دیگر قابل خرید می باشند، و به تلاشم می افزایم تا بتوانم دوباره سیستم عامل لینوکس که تو چندی قبل آن را از ما گرفتی به این کنسول بر گردانم، اگر می خواهی من را متوقف کنی تنها یک راه داری؛ آن هم کشتن من است. چون من بدون برنامه نویسی نمی توانم زنده بمانم؛ تو از مکان زندگی من آگاه هستی پس هر کاری که از دستت بر می آید کوتاهی نکن."

با وجود تهدید ها قانونی و سختگیری های سخت پلیس آلمان، او به هک کردن و افزودن قابلیت های جدید به کنسول PS3 ادامه می دهد؛ با همین کارها او لقب "هکر شجاع" را از سوی طرفداران خود بدست آورد.