Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Ready At Dawn: برای به پایان رساندن The Order:1886 به 8 تا 10 ساعت زمان نیاز است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  1mfol0bnazz3me6bjecx.jpg]

تنها سه روز به انتشار عنوان انحصاری مورد انتظار کنسول نسل هشتمی PS4، یعنی The Order: 1886 باقی مانده، اما به نظر می‌رسد که عده‌ای توانستند این عنوان را پیش از عرضه رسمی، تجربه کنند. به همین دلیل چند روزی می‌باشد که بحث‌هایی راجع به مدت زمان لازم برای به پایان رساندن بازی، مطرح شده است. اولین شایعات حاکی از این بودند که اتمام The Order: 1886 تنها 12 ساعت می‌طلبد. با داغ‌تر شدن بحث، مدت زمان لازم برای اتمام بازی مذکور نیز کم‌تر می‌شد. هم‌اکنون خود Ready At Dawn وارد این بحث شده، به آن پایان داده، و گفته که به چه مقدار مدت زمان برای به پایان رساندن The Order: 1886 نیاز است.

Andrea Pessino، مسئول بخش تکنولوژی و فناوری استودیو Ready At Dawn، در پاسخ به شایعات پیرامون این موضوع گفته است که:

نقل‌قول:
اگر شما The Order: 1886 را با سرعتی معمولی روی درجه سختی Normal (معمولی) بازی کنید، پس از 8 تا 10 ساعت بازی را به اتمام می‌رسانید. اما اگر این عنوان بر روی درجه سختی Hard (سخت)  تجربه کرده و در خود بازی نیز سعی در پیدا کردن حتی ریز‌ترین جزییات بکنید، این عنوان را پس از حدودا 12 ساعت و یا بیش‌تر به پایان می‌رسانید. البته اگر با سرعت عمل کرده و از هر چیزی که در سر راهتان سبز می‌شود بدون کوچک‌ترین توجه‌ای، بگذرید، می‌توانید The Order: 1886 را در 5 ساعت و نیم هم به پایان برسانید. 

همان‌طور که احتمالا متوجه شدید، این اطلاعات تنها تفاوت اندکی با شایعاتی که بازیکنان مطرح کرده بودند، دارند، و خب باید قبول کرد که این عنوان در نهایتا 12 ساعت به پایان می‌رسد.

منبع
به نظرم ارزش نداره 60 $ برای این عنوان داد مولتی که نداره تو 6 ساعت هم تمام میشه