Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Crystal Dynamics در حال استخدام طراحان The Last Of Us است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  j6ndjld05uz6kleguyai.jpg]

Crystal Dynamics، توسعه دهنده عنوان Rise Of The Tomb Raider، برای هر چه بهتر شدن بازی و بدست آوردن توان رقابت با Uncharted 4: A Thief's End، به استخدام طراحان ناتی داگ روی آورده است. علاوه بر این، Crystal Dynamics یکی از تهیه کنندگان Hitman به نام Tore Blystad را نیز استخدام کرده است.

استودیو مذکور، جناب Nate Wells که پیش‌تر در ناتی داگ مشغول به کار بوده را به عنوان کارگردان هنری محیط به استخدام خود در آورده است. Nate Wells کار کردن بر روی The Last Of Us و همکاری با تیم سازنده آن را بر عهده دارد.
مدیرکل تمامی استودیو‌های غربی شرکت Square Enix، آقای Darrell Gallagher، اضهار داشته است که:

نقل‌قول: ما بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستیم که توانسته‌ایم Nate Wells و Tore Blystad را استخدام کنیم و تجربه چندین ساله این افراد بر روی بازی‌های بزرگی که اغلب جایزه‌های فراوانی نیز برده‌اند را به Crystal Dynamics منتقل کنیم. Crystal Dynamics تعدادی از با استعداد‌ترین افراد موجود در صنعت بازی‌‌سازی را جمع کرده تا عنوانی که در دست ساخت دارد (Rise Of The Tomb Raider) را به بهترین شکل ممکن توسعه داده و به طرفداران ارائه دهد.

به نظر می‌آید که بحث میان طرفداران راجع به این که Tomb Raider بهتر است و یا Uncharted قرار است حسابی شدت بگیرد. همان‌طور که مشخص است مایکروسافت سخت در تلاش است تا انحصاری همچون Uncharted 4: A Thief's End داشته باشد، به شکلی که تصمیم گرفته تا کارمندان پیشین استودیو ناتی داگ را استخدام کند. البته این موضوع را هم نباید از یاد برد که Rise Of The Tomb Raider تنها برای مدت زمان محدودی انحصاری مایکروسافت باقی می‌ماند، اما سری Uncharted همواره در انحصار سونی بوده و تنها برای پلتفرم‌های این شرکت عرضه شده و هرگز برای دیگر پلتفرم‌ها منتشر نمی‌شود.

منبع

[تصویر:  b3uhk0jy0h9j3dbiem7c.jpg]
هیچ وقت Tomb Raider نه از لحاظ Gameplay نه از لجاظ نمره به Uncharted نرسیده هر چند که بازی خوبیه . ولی همه میدونن Uncharted یه چیز دیگه هست  :cool: