Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Aaron Greenberg: عنوان Halo 5: Guardians بسیار بزرگ و نوآورانه خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  9noc0d67hle2jxj77d96.png]

سری Halo از نظر بسیاری از منتقدان و طرفداران، برترین انحصاری مایکروسافت است هر نسخه از این سری با نظر مثبت اکثر منتقدان مواجه بوده و در فروش رکوردی از خود به جای گذاشته است. جدیدترین نسخه از این سری، یعنی Halo 5: Guardians، برای عرضه در اواخر امسال برنامه‌ریزی شده است. هم‌اکنون نیز مایکروسافت گفته که Halo 5: Guardians بسیار بزرگ و نوآورانه خواهد بود.

Aaron Greenberg، مدیر بازاریابی بخش سرگرمی شرکت مایکروسافت در طی یک پادکست گفته است که:

نقل‌قول: Halo 5: The Guardians بسیار بزرگ خواهد بود. اگر ما وظایفمان را درست انجام دهیم و همه چیز طبق برنامه پیش برود، Halo 5  به یکی از بزرگ‌ترین سرگرمی‌های سال تبدیل خواهد شد. من فکر می‌کنم که با Master Chief و Locke، عنوان Halo 5: Guardians تبدیل به رویای یک فروشنده می‌شود. این بازی فوق‌العاده نوآورانه است. من باور دارم که Halo 5 همان عنوانی است که Industries 343 همیشه آرزو داشته آن را بسازد، و هم‌اکنون نیز با نوآوری‌های فراوان که باعث شده فک ما بیافتد در حال ساختنش است.

او همچنین راجع به علاقه شخصیش نسبت به سری Halo و عنوان Halo 5 گفته است که:

نقل‌قول: بخش تک‌نفره این سری همواره داستان عمیقی را با خود به همراه داشته است. پیش بردن بخش داستانی سری Halo همانند ایفای نقش در یک فیلم واقعی است. من عاشق بخش تک‌نفره Halo هستم. من بخش چندنفره را نیز بازی کرده و از آن لذت می‌برم، اما به بخش تک‌نفره علاقه بیش‌تری دارم و در داستان غرق می‌شوم. بخش Co-op نیز که به نوعی با Halo متولد شده است. به همین دلایل من بابت کاری که تیم سازنده Halo 5 مشغول انجامش است بسیار هیجان‌زده هستم. منتظر اطلاعات بیش‌‌تری از این عنوان در ماه‌های آینده باشید.

Halo 5: Guardians برای عرضه در اواخر سال 2015 برنامه‌ریزی شده است.

شاید باورتون نشه من ایکس باکس دارم ولی این عنوان رو تجربه نکردم! :|
از آینده خوشم نمیاد ولی وقتی با عظمت و داستان این سری آشنا شدم به خودم لعنت فرستادم :D حالا از با تجربه ها میپرسم کدوم سری ها برای یک تازه وارد خوبه؟کالکشنه؟