Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مایکروسافت: هیچکس از Forza Motorsport 6 ناامید نمی‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  g5bmbryoy264ghgojbgd.jpg]

سری Forza Motorsport همواره به عنوان یکی از تاثیرگذاران سبک مسابقه‌ای در دنیای بازی‌سازی شناخته شده است. این سری انحصاری مایکروسافت بوده و استودیو Turn 10 مسئولیت ساخت و توسعه آن را بر عهده دارد. هر نسخه از این سری، به غیر Forza Motorsport 5 که آخرین نسخه از آن محسوب می‌شود، با واکنش بسیار خوب طرفداران و منتقدان رو به رو بوده است. اما همان‌طور که اشاره شد، Forza Motorsport 5 نتوانست آن طور که باید انتظارات را بر آورده کند. این عنوان انحصاری Xbox One و یکی بازی‌هایی بود که باید همزمان با عرضه کنسول به بازار (لانچ کنسول) به طرفداران ارائه می‌شد. Forza Motorsport 5 با قلم تند تعدادی از منتقدین مواجه شد، منتقدینی که از گرافیک، گیم‌پلی و کمبود محتویات جدید در بازی انتقاد کرده بودند. هم‌اکنون مایکروسافت گفته که هیچکس قرار نیست از Forza Motorsport 6 ناامید شود، پس می‌توان امیدوار بود که به Turn 10 وقت کافی داده شده تا بتواند مشکلاتی را که در بالا به آن‌ها اشاره شد را بر طرف سازد.

Graeme Boyd از مایکروسافت گفته است که:

نقل‌قول: به زودی اخبار و اطلاعات زیادی از بازی Forza Motorsport 6 منتشر می‌شود. خوشبختانه Turn 10 از آن دسته از استودیو‌هایی می‌باشد که اگر حرفی برای گفتن داشته باشند، به راحتی آن را به زبان می‌آورند. با توجه به چیز‌هایی که دیده‌ام، می‌توانم بگویم که هیچکس قرار نیست از این عنوان ناامید شود.

خب، همان‌طور که خواندید می‌توان امید داشت که Forza Motorsport 6 اشتباهات Forza Motorsport 5 را تکرار نکند و دوباره این سری را به جایگاه قبلیش برگرداند. منتظر اطلاعات بیش‌تری از این عنوان در طی ماه‌های آینده باشید.
Forza Motorsport 6 برای عرضه در اواخر سال 2015 (تاریخ انتشار دقیق‌تری ذکر نشده) برنامه‌ریزی شده است.

فورزا 5 که شاهکار بود این که از اون قراره بهتر بشه.امید وارم فقط از آب و هوا پشتیبانی کنه.
ممنون بابت خبر