Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: 200 فروشگاه بازی در انگلستان میزبان انتشار Battlefield Hardline خواهند بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نسخه فیزیکی بازی Battlefield Hardline بزودی در سراسر دنیا عرضه خواهد شد و فروشگاه های انگلستانی شرکت GAME در های خود را در نیمه های شب به روی مشتاقان این بازی خواهند گشود.

[تصویر:  mel1yez9wzti29fdp1ea.jpg]

فروشگاه GAME اعلام کرده است که برای انتشار بازی Battlefield Hardline در انگلستان، 200 عدد از فروشگاه هایش در نیمه شب میزبان انتشار بازی خواهند بود.
فروشگاه ها درهای خود را در نیمه های شب بیستم مارس باز خواهند کرد و کسانی که در صف قرار دارند خواهند توانست که هم نسخه استاندارد بازی و هم نسخه Deluxe که اختصاصی شرکت GAME است را خریداری نمایند. این نسخه اختصاصی با Versatility Battlepack ،Precision Battlepack و Suppression Battlepack منتشر خواهد شد که به همراه 10 کوله پشتی طلایی داخل بازی خواهد بود و این کوله پشتی ها هر هفته منتشر می شوند.

آن کسانی که به فروشگاه های Stratford  Liverpool Lord Street ،Birmingham Bull Ring ،Newcastle Eldon Square یا Edinburgh St James’ Centre بروند، خواهند توانست که یک عکس از خود در پشت میله های زندان را که بر روی لیوان چاپ شده است را تحویل بگیرند.

بازی Battlefield Hardline در آمریکای شمالی منتشر شده است و جمعه بیستم مارس در انگلستان منتشر خوهد شد. شما می توانید از اینجا امتیازات بازی را ببینید.

منبع: VG247
یا خدا اینا دیگه کی هستند کی حالشو داره 3 نصفه شب بره بازی بخره مگه مغز چیز(پنیر)خوردیم.
حالا همچین بازی دهن سوزی هم نیست.
بخش داستانی رو دیروز تموم کردم
خیلی متفاوت شده و یکم باحال تر شده
ولی مشکلات زیادی هم داشت
ممنون داداش واسه خبر