Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: دانمارکی ها می توانند در اضای اهدای خون بازی Bloodborne را تحویل بگیرند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نمایندگی Play Station در کشور دانمارک در حال همکاری با یک بانک خون محلی برای تبلیغی بی نظیر است.

[تصویر:  1rjgqq7h9uzylrpud9wg.jpg]


سونی در حال راه اندازی یک تبلیغ جدید در دانمارک است که در آن افرادی که خون اهدا می کنند، می توانند یک نسخه رایگان از بازی نقش آفرینی Bloodborne که انحصاری Play Station 4 است را دریافت نمایند.

در تلاش برای کمک به بالا بردن سطح آگاهی کسانی که در این کشور خون اهدا نمی کنند، پلی استیشن یک همکاری را با بانک خون دانمارکی GivBlod- بوسیله NeoGAF - تشکیل داده است که در آن اهداکنندگان خون یک نسخه از بازی Bloodborne را دریافت خواهند کرد.

این واقعه در دوشنبه بیست و چهارم مارس(مصادف با چهارم فروردین 1394) به وقوع خواهد پیوست. اهداکنندگان خون می توانند یک نسخه رایگان از بازی Bloodborne یا هر بازی دیگر پلی استیشن را دریافت کنند.

آنها همچنین وارد یک قرعه کشی برای بردن یک دستگاه Play Station 4 با طراحی بخصوص بازی Bloodborne خواهند شد.

بازی Bloodborne توسط استودیو From Software که خالق عنوان های  Demon's Souls و Dark Souls است، ساخته خواهد شد و این عنوان در بیست و چهارم مارس(مصادف با چهارم فروردین) در آمریکای شمالی و در بیست و هفتم مارس(مصادف با هفتم فروردین) منتشر خواهد گردید.

به تازگی کارگردان بازی Hidetaka Miyazaki از این گفت که بازی Bloodborne مطمئناً یک عنوان خشن است و صحنه های دارای خون در آن با ارزش هستند.

پوستر این مراسم را می توانید در زیر مشاهده کنید.

[تصویر:  gf6vkrd1r55e98uayqru.jpg]

منبع: Gamespot
منبع؟ S0 (43)
(03-19-2015, 03:32 PM)HOSSEIN COD نوشته است: [ -> ]منبع؟ S0 (43)

دوست عزیز، منبع قرار گرفت. لطفاً کمی شکیبا باشید(منابع اخبار حداکثر تا 5 دقیقه پس از انتشار خبر در مطلب قرار خواهند گرفت).
خداحافظ :cool:
من بارمو بستم دارم میرم دانمارک هر کی اگه میخواد با من بیاد. :D
کار خیلی جالبیه، این هم از تاثیرات مثبت بازیها؛ تو کشور خودمون هم میشه از این طرح ها تو زمینه های مختلف استفاده و اجرا کرد، البته ... ( بعد البته بماند! )
ممنون بابت خبر، جالب بود