Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مشکلات اتصال بازی Battlefield Hardline در Xbox One و PS4
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازیکنان Battlefield Hardline نمی توانند به سرورهای بازی متصل شوند و مشکلات اتصال هنوز حل نگردیده اند. EA و Visceral در حال کار بر روی این مشکل هستند.

[تصویر:  jgy1scl81vul0q5f8hu5.jpg]

به نظر می رسد که مشکلات بخش آنلاین بازی Battlefield Hardline در Xbox One به نسخه PlayStation 4 نیز سرایت پیدا کرده اند و این در حالی است که تعداد بازیکنان در حال بیشتر شدن است و همگی آنان در حال گزارش دادن مشکلات هستند. عده ای نیز دارای اتصال ناپایدار هستند.

چهارشنبه، ناشر این بازی EA از یک حمله DDos بر روی Xbox One که بانی مشکلات اتصال بود، خبر داد. به هر حال به نظر نمی رسید که این مشکل گسترده باشد و نسخه PlayStation 4 بدون مشکل به نظر می آمد.

با این حال یک روز بعد گزارش هایی در Reddit و Twitter پیدا شدند که نشان می دادند هردو نسخه Xbox One و PlayStation 4 در تقلا برای اتصال به حالت آنلاین هستند.

EA و سازنده بازی Visceral از بازیکنان درخواست صبر کردند و اطمینان دادند که تیم هایشان در حال پیگیری این موضوع هستند. حساب رسمی توییتر بازی Battlefield می گوید هنگامی که این مشکل حل شود، اطلاعیه را منتشر خواهد کرد. گفته های حساب توییتر Battlefield بدین گونه است:

نقل‌قول: ما از مشکلات اتصال حاضر Battlefield Hardline آگاه هستیم. ما بهترین تلاشمان را برای حل این مشکلات می کنیم و امیدواریم که به زودی این مشکلات حل شوند. از شکیبایی شما متشکریم.

پیام های قبلی EA در توییتر که مدعی بودند این مشکلات بخاطر حملات DDos بوجود آمده اند، پاک شده اند.

بازی Battlefield Hardline در سه شنبه هفدهم مارس(مصادف با 26 اسفند 1393) برای Xbox One ،Xbox 360 ،PS3 ،PS4 و PC منتشر گردید.

منبع: Gamespot
داداش این اطمینان داند رو درست کن
خیلی ممنون واسه ی خبر
خسته نباشی
خیلی بازی خوبیه ولی مشکلاتش زیاده
خیلی ممنون
معلومه که تصمیمتو گرفتی امیدوارم موفق باشی