Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Gabe Newell از احتمال ساخت Half-Life 3 می گوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Gabe Newell  از احتمال ساخت Half-Life 3 می گوید

مدیر Valve آقای Gabe Newell اخیرا تفکراتش را درباره ی سرنوشت فرنچایز Half-Life به اشتراک گذاشته است، و این که شرکتی که سال ها پیش به صورت شراکتی بنیان گذار آن بوده با دور شدن از مسیر ساختن بازی ها چگونه تبدیل به شرکت خدمات پلتفرم شده است.

در طی مصاحبه ای  با آقای Geoff Keighley در یک پادکست ویژه به نام GameSlice از طریق Polygon، از آقای Newell سوال شد که آیا طرفداران یک Half-Life 3 شایسته خواهند دید یا خیر. وی پاسخ داد: « تنها دلیلی که ما بخواهیم به عقب برگردیم و محصولی چنین فوق کلاسیک بسازیم این است که گروهی از افراد فقط در داخل والو گفتند که می خواستند این کار را انجام دهند و دلیل منطقی برای انجامش داشتند. اما می دانید اگر بخواهیم بازی Half-Life دیگری بسازیم و بخواهیم تمام چیزهایی که در انتقال Portal 2، و در انتقال تمامی آپدیت ها بر روی مولتی پلیر یاد گرفتیم نادیده بگیریم، این عمل انتخاب بدی به نظر می رسد.»

آقای Newell ادامه داد: « بنابراین ما به رو به جلو حرکت کردن ادامه خواهیم داد. اما این لزوما همیشه به آن معنایی نیست که مردم فکر می کنند معنی می دهد.»

به نظر می رسد آقای Newell نه قصد دارد وجود Half-Life 3 را تایید کند و نه امیدهای طرفداران را یکبار و برای همیشه نامید کند.

Valve اخیرا از Source 2 engine و هدست واقعیت مجازی ای که با همکاری HTC می سازد رونمایی کرده تا به بازار عرضه کند. در کنار هم گذاشتن این دو محصول روش فوق العاده ای برای ایجاد تجربه ای جدید برای طرفداران Half-Life به نظر می رسد.


Half-Life  درسته از 2 کلمه تشکیل شده ولی نامش به اندازه ی یه تریلی 18 چرخ، بر روی زبون آدم سنگینی می کنه :heart:
یعنی اگه Half-Life 3 بیاد،  طرفدارای سونی دهنشون رو می بندند و هی نمی گن آنچارتد.
فن های اکس باکسم دیگه نمیان بگن کوانتوم بریک( نمی خوام به ساخته ی استاد سم لیک توهین کنم)
وقتی این بازی بیاد، منسول باز ها می فهمن انحصاری یعنی چی!