Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سازندگان Lords Of The Fallen به Kojima پیشنهاد کار کردن در استودیوشان را داده‌اند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  6ju1aej5ydr9rsyy7k8d.jpg]

Hideo Kojima یکی از خلاق‌ترین و برترین بازی‌سازان تاریخ است. با توجه به شایعاتی که اخیرا منتشر شده‌اند، شایعاتی که احتمال درست بودنشان بیش‌تر از غلط بودنشان است، می‌توان گفت که سازنده سری پرطرفدار Metal Gear قصد دارد که پس از عرضه شدن Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، شرکت Konami را ترک کند. Kojima خودش تا بدین لحظه حرفی راجع به این مسئله نزده و تنها گفته که در پروژه ساخت Metal Gear Solid V: The Phantom Pain دخیل است. شرکت Konami نیز تنها اطمینان داده‌ که Kojima همچنان در ساخت Metal Gear Solid V: The Phantom Pain دخالت دارد و از ارائه توضیحات بیش‌تر برای تکذیب کردن و یا صحت بخشیدن به این شایعات خودداری کرده است. البته یکی از منابع داخلی با اطمینان اعلام کرده که Kojima قصد دارد پس از به پایان رسیدن پروژه ساخت Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و عرضه شدن آن به بازار، شرکت Konami را ترک کند. با این که هنوز چیزی تایید نشده است، اما به نظر می‌رسد که استودیو‌های بازی‌سازی قصد دارند تا از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برده و Hideo Kojima را به استخدام خود در بیاورند. 

در صفحه رسمی توییتر استودیو Deck 13، استودیو سازنده عنوان متوسط Lords Of The Fallen، نوشته شده است که:
نقل‌قول: آقای Hideo Kojima عریز، اگر در حال حاضر به دنبال یک محل کار جدید هستید، باید بگویم که ما در استودیومان یک موقعیت خالی داریم و می‌توانیم شما را به عنوان مدیر بخش طراحی بازی به استخدام در بیاوریم. لطفا با ما در تماس باشید.
Kojima پیش‌تر به طرفداران اطمینان داده بود که در ساخت عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، کاملا دخالت دارد، اما خب در حال حاضر هیچکس نمی‌داند که دقیقا چه اتفاقی بعد از به انتشار رسیدن عنوان نام‌برده رخ می‌دهد.

منبع


[تصویر:  rgl1c78vvd7qcr2ijgm0.jpg]
 100 درصد قبول نمی کنه کوجیما کجا و این شرکت کجا

:heart: ممنون از زحماتتون آقای مدیر