Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سازندگان DirectX 12 :The Witcher 3 بر روی رزولوشن بازی‌های Xbox One تاثیری ندارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  f77cfs8gwvc93y1dkuxn.jpg]

پیش‌تر اعلام شده بود که The Witcher 3: Wild Hunt بر روی PS4 با رزولوشن 1080p و بر روی Xbox One با رزولوشن 900p اجرا می‌شود. عده‌ای از طرفداران انتظار داشتند که با عرضه شدن DirectX 12 برای Xbox One، توسعه دهدنگان بتوانند از بهبود‌هایی که این API جدید به خود دیده استفاده کرده و رزولوشن بازی‌ها بر روی کنسول مورد نظر را افزایش دهند. به نظر می‌رسد که این انتظار قرار نیست بر آورده شود، چرا که سازندگان The Witcher 3 معتقدند که DirectX 12 حتی با بهبودهای فراوانی که داشته، توانایی افزایش رزولوشن بازی‌ها بر روی کنسول نسل هشتمی Xbox One را ندارد.

Damien Monnier، یکی از طراحان ارشد عنوان The Witcher 3: Wild Hunt، در پی گفت و گویی که با طرفداران در حساب شخصی توییترش داشته اعلام کرده که DirectX 12 ممکن است تاثیری بر روی رزولوشن بازی‌ها در Xbox One نداشته باشد.
او سپس سعی کرد که با با کم اهمیت جلوه دادن  تفاوت رزولوشن میان Xbox One و PS4 در بازی The Witcher 3، به طرفداران بگوید که هر دو نسخه Xbox One و PS4 در واقع یک بازی مشابه هستند. طراح ارشد در ادامه گفت که برای افزایش رزولوشن به چیزی بسیار بیش‌تر از بهبود‌ها و پیشرفت‌هایی که DirectX 12 با خود به همراه دارد، نیاز است. Monnier این موضوع را نیز گفت که تیم توسعه دهنده همواره در تلاش است که رزولوشن بازی را بر روی Xbox One افزایش دهد، اما خب قصد ندارد به طرفداران قول‌هایی بدهد که نمی‌تواند بر آورده کند.


[تصویر:  9ujyzdza6nx8u72kibwa.jpg]
چه بگم..... :-/
به نظرم با DirectX 12 رزولوشن 2 تا کنسول با هم برابر بشه....؟!
کلا DirectX 12 بیاد اوضاع بهتر میشه برای Xbox One ( :heart: )
حالا به نظر من اگه DX12 بیاد هیچ فرقی به حال کنسول ها نمی کنه چون اگه خبر ها رو دییده باشید ماکروسافت فقط روی PC و ویندوز 10 داره مانور میده و حرف زیادی در مورد اینکه کنسول خودش برای این قضیه نزده و فقط گفته کنسول پشتیبانی میکنه و عملکرد اون بهتر میشه.
امسال سال PC هسن همین و بس
بدون در نظر گرفتن حرف های بعضی از سازنده ها (که معلوم هم نیست دلیلشون برای گفتن این موارد چیه) آیا احمقانه نیست اگر فکر کنیم مایکروسافت! برای بهبود کنسولش از DX12 استفاده نکنه؟!
قطعا برنامه هایی دارند و قطعا تاثیر خودش رو روی کنسول داره (زیاد یا کم)
از طرفی مشخصه که تمرکز اصلی بر روی PC هست و به قول سازنده Max McMullen قراره به "عملکرد بهینه در سطح کنسول ها" برسند