Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Deus Ex: Mankind Divided معرفی شد | بازگشت Adam Jensen [آپدیت شد]
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
[تصویر:  1428435040-deus-ex-mankind-divided-screen-1.jpg]

   به تازگی وبسایت Game Informer، خبر از انتشار جدیدترین نسخه ی Deus Ex با نام Deus Ex: Mankind Divided داده است. همچنین این وبسایت اطلاعات جالبی را از این عنوان منتشر کرده است که نظر شما را به مطالعه ی این اطلاعات جلب می کنم. داستان بازی در سال 2029 به وقوع می پیوندد؛ یعنی دو سال بعد از وقایع نسخه ی اول بازی. شخصیت اصلی این نسخه نیز همچنان Adam Jensen است. هنوز تاریخ دقیق انتشار این عنوان مشخص نشده است اما طبق اطلاعات بدست آمده، PC، PS4 و X1، میزبان این عنوان خواهند بود. چند روز پیش بود که شرکت Square Enix (سازنده ی Deus Ex: Human Revolution) اعلام کرد که یکی از استدیو های غربی این شرکت، در حال کار بر روی عنوانی جدید است؛ خبری که بر واقعی بودن ساخت نسخه ی جدیدی از عنوان Deus Ex، قوت می دهد. همین خبر بود که باعث شد سایت NeoGAF، دست به تحقیق درباره ی این خبر بزند و پس از مدتی، تصاویر و اطلاعاتی را از یک سایت روسی درباره ی Mankind Divided کشف کرد. سایت Gamespot نیز تلاش کرد تا اطلاعاتی در این باره از Square Enix کسب کند اما هنوز این شرکت واکنشی از خود نشان نداده است.


آپدیت: اما اکنون و با توجه به اینکه سایت Game Informer کاور مجله ی ماه May خود را به این عنوان اختصاص داده است، می توان نتیجه گرفت که این خبر واقعیت دارد. این وبسایت اظهار کرده است که به مدت دو روز با استدیوی سازنده ی این عنوان، به بحث و گفتوگو پرداخته است و اطلاعات بدست آمده را در 12 صفحه، در اختیار خوانندگان مجله ی خود قرار داده است. طبق گفته ی این وبسایت، داستان بازی روایتگر ادامه ی زندگی Adam Jensen در سال 2029 است؛ جایی که او بار دیگر به گروه "Interpol-funded task force" می پیوندد تا دوباره به نابودی و دستگیری تروریست های جهش یافته بپردازد؛ در دنیایی که از نیمه انسان - نیمه روبات ها متنفر است. حالا Adam از لباس جدیدی بهره می برد که توانایی های او در مبارزه، مخفی کاری و چالاکی را افزایش می دهد. همچنین گفته می شود که این بار خود بازیکن تصمیم می گیرد که به حل کدام یک از مشکلات بپردازد. تصویر زیر مربوط به کاور ماه May مجله ی Game Informer است.

[تصویر:  cover-reveal-spread.jpg]

حال شما را به مشاهده ی تصاویر منتشر شده از این عنوان دعوت می کنم:

[تصویر:  1428435040-deus-ex-mankind-divided-screen-2.jpg]

[تصویر:  1428436079-deus-ex-mankind-divided-concept-art-2.jpg]


[تصویر:  1428435040-deus-ex-mankind-divided-mock-up.jpg]

[تصویر:  1428435039-deus-ex-mankind-divided-concept-art.jpg]

[تصویر:  1428435040-deus-ex-mankind-divided-screen-3.jpg]

با توجه به تصاویر می توان فهمید که شخصیت اصلی این عنوان نیز Adam Jensen است. همچنین از گرافیک فوق العاده ی بازی نیز نمی توان چشم پوشی کرد که به لطف موتور گرافیکی قدرتمند Dawn Engine به ارمغان آمده است. البته هنوز مشخص نشده است که این تصاویر In Game هستند یا خیر. طبق گفته های این سایت روسی، پلتفرم های مقصد این عنوان، PS4، X1 و PC هستند. همچنین این سایت اظهار کرده است که استایل و جو این نسخه نیز همچون Human Revolution است اما این بار بازیکنان با دشمنانی با هوش تر رو به رو می شوند که به صورت تیمی و با تاکتیک های گوناگون به مبارزه با بازیکنان می پردازند؛ مکانیزمی که سبب می شود مبارزه با آنها، بیش از پیش جذاب شود. بعد از عرضه ی نسخه ی اول و استقبال فوق العاده از آن، انتظار می رفت که Square Enix، دست به ساخت نسخه ی دیگری از این عنوان بزند. حال باید تا عرضه ی مجله ی Game Informer منتظر ماند و دید که چه اطلاعاتی از این عنوان منتشر می شود. 
 
منبع: ترکیبی از اطلاعات دو سایت Gamespot و Game Informer
وای عجب چیزیه چه گرافیکی داره آفرین
یعنی به عکس های اول سوم و پنجم دقیق نگاه کنید ببینید چه جزئیاتی داره.
واقعا گرافیک زیبایی داره.
نسخه ی قبلیش هم که خیلی عالی بود آخر بازی بود.
راستی موتور گرافیکی این بازی چیه؟
با سپاسی بی پایان بابت خبر
(04-08-2015, 08:47 PM)مجید نصر نوشته است: [ -> ]وای عجب چیزیه چه گرافیکی داره آفرین
یعنی به عکس های اول سوم و پنجم دقیق نگاه کنید ببینید چه جزئیاتی داره.
واقعا گرافیک زیبایی داره.
نسخه ی قبلیش هم که خیلی عالی بود آخر بازی بود.
راستی موتور گرافیکی این بازی چیه؟
با سپاسی بی پایان بابت خبر

سلام مجید جان.
آره واقعا گرافیکش مثال زدنی هست ولی هنوز معلوم نیست In Game هست یا نه اما با توجه به این که HR هم زمان خودش یه ابر گرافیک بود، احتمال داره که این گرافیک اصلی بازی باشه...
هنوز معلوم نیست تو این عنوان از چه موتور گرافیکی استفاده شده ولی احتمالا نسخه ی ارتقا یافته ی موتور قبلی هست.
ممنون از توجهت داداش... :heart:
یا خدا . . .

اگه گرافیکش واقعا همین باشه ، دیگه ببین سیستم مورد نیازش چی میشه !!! S0 (17)

فک نکنم هیچکدوم از ما ها بتونیم تجربش کنیم ! S0 (2) S0 (2) S0 (2)
حالا اگه In game بازی که عالیه ولی همین عکس ها هم خیلی عالی هستند اون عکسی که داره اسلحه رو نشون میده برای ارتقا نگاه کن تمام جزئیات اسلحه معلومه نور پردازی عالیه ب دست آدام دقت کنید انعکاس نور رو نگاه کنید.محیط بازی هم که خارق العاده هست.محمد امین پسر خیلی عالی طراحی شده این عکس ها واقعا ایول دارند.
(04-08-2015, 09:25 PM)DeadSec نوشته است: [ -> ]یا خدا . . .

اگه گرافیکش واقعا همین باشه ، دیگه ببین سیستم مورد نیازش چی میشه !!! S0 (17)

فک نکنم هیچکدوم از ما ها بتونیم تجربش کنیم ! S0 (2)  S0 (2)  S0 (2)

دیگه یواش یواش همه ی بازی ها دارن به شدت گرافیکی میشن. البته اگه خوب بهینه شده باشه می شه بازیش کرد. مثل Metro Last Light یا Crysis 3 که واقعا فوق العاده بهینه شده بودن (به خصوص Metro LL که به شخصه با 2GB رم رو حالت Low تجربش کردم. خیلی هم گرفیکش عالی بود). باید امیوار باشیم که خوب بهینه شده باشه. البته شاید این عکس ها هم واقعی نباشه و بیشتر اغراق آمیز باشه (معمولا شرکت ها برای خود نمایی بازی هاشون عکس های با کیفیتی از بازی ارائه میدن اما هر چی به تاریخ انتشار نزدیک تر می شن. گرافیک کم تر می شه). زیاد نگران نباش. ایشا الله همه با هم تجربش می کنیم بدون لگ... :D
ممنون از توجهت...

(04-08-2015, 08:47 PM)مجید نصر نوشته است: [ -> ]حالا اگه In game بازی که عالیه ولی همین عکس ها هم خیلی عالی هستند اون عکسی که داره اسلحه رو نشون میده برای ارتقا نگاه کن تمام جزئیات اسلحه معلومه نور پردازی عالیه ب دست آدام دقت کنید انعکاس نور رو نگاه کنید.محیط بازی هم که خارق العاده هست.محمد امین پسر خیلی عالی طراحی شده این عکس ها واقعا ایول دارند.

آره ولی مطمئنا کمی اغراق آمیز هستن. اول های معرفی بازی هست و سازنده ها سعی در جلب توجه دارن. الان دیگه این کار به یه سیاس.ت تبدیل شده. حتی راک استارشم این کار ها رو با GTA V کرد. اولین عکسای GTA V رو با عکس هایی که آخر های زمان انتشار منتشر شد رو مقایسه کنی، خودت می فهمی (منظور نسخه ی نسل هفتمی هست). البته نمیشه از کیفیت فوق العاده ی این تصاویر چشم پوشی کرد... 18
یکی کمی در این باره به من توضیح بده:
این بازی قضیش چیه و سبکش چطوره ؟ قشنگه ؟این نسخه ججدیدش کی میاد
(04-08-2015, 11:14 PM)amir87 نوشته است: [ -> ]یکی کمی در این باره به من توضیح بده:
این بازی قضیش چیه و سبکش چطوره ؟ قشنگه ؟این نسخه ججدیدش کی میاد

در مورد توضیح که این نقد رو بخونی میفهمی ولی
بازی سبک بازی اول شخص هست و داستان بازی توی 2027 جریان داره.
بازی فوق العاده قشنگی هست و خیلی جذابهحتما بازی کن اونم نسخه ی کامل رو
این جدیده هم تازه معرفی شده و هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار نداره ولی انتظار میره برای 2016 بازی عرضه بشه.
(04-08-2015, 11:14 PM)amir87 نوشته است: [ -> ]یکی کمی در این باره به من توضیح بده:
این بازی قضیش چیه و سبکش چطوره ؟ قشنگه ؟این نسخه ججدیدش کی میاد


مجید جان توضیحاتی ارائه دادن و من هم کمی بیشتر توضیح میدم... همون طور که مجید جان گفت، بازی سبک اول شخص رو داره ولی وقتی وارد سنگر میشید (سیستم کاور گیری)، زاویه ی دوربین به سوم شخص تغییر میکنه. داستان هم در آینده ای نه چندان دور اتفاق میوفته و تم و جو اش یه چیزی شبیه به سری Half Life هست. نسخه ی قبلیش هم (Deus Ex: Human Revolution) متای 90 رو بدست آورد که گواه بر شاهکار بودنش هست. در کل اگه با بازی های شوتر اول شخص حال می کنی، حتما نسخه ی قبلی این بازی رو تجربه کن. اینم باکس آرت نسخه ی قبلی:

[تصویر:  500px-DeusExHumanRevolutionCover.png]
تازه فهمیدم که دیگه بازی های جدید برای X360  و PS3 منتشر نمیشن!!!پس خرید این دو کنسول، کاملا اشتباهه!
صفحه‌ها: 1 2