Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات فراوانی از عنوان Deus Ex: Mankind Divided منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  at0emvpqov9qx762bfz8.jpg]

دو روز پیش جدیدترین نسخه از سری Deus Ex که ادامه‌ Deus Ex: Human Revolution می‌باشد، با نام Deus Ex: Mankind Divided، برای دو کنسول نسل هشتمی PS4 و Xbox One، و البته PC معرفی گشته و در کنار آن اطلاعات اولیه نسبتا راضی کننده‌ای به طرفداران داده شد. هم‌اکنون عوامل ساخت این بازی در پی مصاحبه‌هایی که داشته‌اند، اطلاعات تازه‌ای از آن را به طرفداران ارائه داده و اظهار نظرهای جالبی در رابطه با این عنوان داشته‌اند.

کارگردان Deus Ex: Mankind Divided، آقای Jean-Francois Douglas، گفته است که:
نقل‌قول:
تریلر معرفی بازی به ما ایده خوبی از این که داستان این عنوان کدام یک از پایان‌های جاه‌طلبانه نسخه قبلی را دنبال می‌کند، می‌دهد. البته ناگفته نماند که تمامی پایان‌ها تاحدودی در داستان این نسخه نقش داشته‌اند و معرفی یک پایان رسمی برای Deus Ex: Human Revolution کار چندان ساده‌ای نیست.
Deus Ex: Human Revolution و Deus Ex: Mankind Divided بازی‌هایی در سبک صرفا مبارزه‌ای و یا صرفا مخفی‌کاری نیستند، بلکه دقیقا همانی هستند که شما انتظار دارید. این مسئله که شما بتوانید راه و نحوه رسیدن به اهدافتان را خودتان مشخص کنید همیشه برای ما مهم بوده است. به شخصه برای من مهم است که بازی همان‌ قدر که مبارزه‌ای می‌باشد، مخفی‌کاری نیز باشد. ما قصد داریم تا تعادلی را میان آن‌ها برقرار کنیم به شکلی که هر بازیکنی بتواند به همان نحوه‌ای که خودش می‌پسندد، به بازی بپردازد.
یکی دیگر از اهداف ما ساخت بازی به شکلی می‌باشد که هم افرادی که Deus Ex: Human Revolution را بازی کرده‌اند و هم آن‌هایی توان تجربه این بازی زیبا را نداشتند، از Deus Ex: Mankind Divided راضی باشند. ما جهان بازی و مراحل داستانی را طوری ساختیم که بازیکنان بدون این که Deus Ex: Human Revolution را تجربه کرده‌ باشند، اتفاقاتی که در بازی می‌افتد را به خوبی درک کنند. البته اگر شما می‌خواهید که درک کاملی از وقایع که در بازی اتفاق می‌افتد بدست آورید، بهتر است که Deus Ex Human Revolution را نیز تجربه کنید.
باس فایت‌های نسخه قبلی تاحدودی مشکل داشتند و باید بگویم که این قضیه به خاطر یک سری مسائل داخلی استودیو بوده است. من مجبور به اتخاذ تصمیم‌های سختی شدم تا باس فایت‌ها در این نسخه مشکلات گذشته را نداشته باشند. ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا Deus Ex: Mankind Divided مشکلات Deus Ex: Human Revolution را در رابطه با این مسئله نداشته باشد.
در آینده اطلاعات بیش‌تری از گیم‌پلی منتشر شده و شما حتی می‌توانید آن را مشاهده کنید (تریلری از گیم‌پلی بازی). در حال حاضر تمرکز ما بر روی معرفی بازی و تریلر معرفی آن می‌باشد.
همچنین ما هم‌اکنون برنامه برای انتشار نسخه باز‌سازی شده Deus Ex: Human Revolution نداریم و تمام تمرکزمان را بر روی ساخت Deus Ex: Mankind Divided گذاشته‌ایم.
حادثه Aug که در Deus Ex: Human Revolution اتفاق اتفاد باعث ایجاد وضعیتی خطرناک و بی‌ثباتی در دنیای Deus Ex شده است. در Deus Ex: Mankind Divided این مسئله نه تنها برای دنیای Deus Ex، بلکه برای شخصیت اصلی محبوب داستان، یعنی Adam Jensen، به اوج خودش رسیده است. مدیر اجرایی بخش داستانی بازی نیز در پی مصاحبه‌ای که داشته توضیحاتی راجع به داستان بازی داده و گفته است که:
نقل‌قول:
افراد تندرو و افراط گرا نه تنها در میان مردم، بلکه در بالاترین نقطه‌های قدرت نیز نفوذ دارند. جنبشی که بر ضد انسان‌های جهش یافته به وجود آمده، باعث شده که آن‌ها به بیرون از جامعه مردمی هدایت شده و برای بقای خودشان بجنگند. Adam Jensen خودش را به خاطر اتفاقاتی که Deus Ex: Human Revolution افتاد مقصر می‌داند و می‌توان گفت که داستان Deus Ex: Mankind Divided به نوعی داستان رستگاری او می‌باشد. در این نسخه Adam Jensen سعی در پیدا کردن مسئول آن حادثه دارد، اما خب در این راه او به کم افراد دیگری نیز نیاز پیدا می‌کند. در Deus Ex: Mankind Divided گروه جدیدی به نام "Juggernaut Collective" به بازیکنان معرفی می‌شود. این گروه افرادی می‌باشند که برای مدت‌ها از وجود روشنفکران با خبر بوده‌اند. آن‌ها همچنین از آن دسته افرادی هستند که برای یک هدف اجتماعی و یا سیا سی به هک یک سری سیستم‌های مشخص که لازم دارند، می‌پردازند. البته آن‌ها یک سری هکر ساده نیستند و در میان افراد حاضر در این گروه کارمندان سابق نیروهای ویژه و مردمی که به این نتیجه رسیده‌اند که باید برای پیدا کردن حقیقت در جای دیگری به جست و جو بپردازند، وجود دارد.
همچنین اطلاعات تازه‌ای از این عنوان از طریق شماره ماه می مجله Game Informer به بیرون درز کرده، اطلاعاتی که شما می‌توانید آن‌ها را در ادامه مشاهده کنید.
توجه: بخشی از آن اطلاعات یکی از ماموریت‌های بازی را اسپویل می‌کردند، به همین دلیل از قرار دادن آن‌ها خودداری شده است.
  • وقایع بازی در سال 2029، یعنی 2 سال پس از وقایع Deus Ex: Human Revolution، به وقوع می‌پیوندد.
  • Deus Ex: Mankind Divided به عنوان یک بازی تک‌نفره لیست گردیده و اشاره‌ای به بخش چند‌‌نفره نشده است.
  • Adam Jensen عضو گروهی است به نام Task Force 29، شاخه جدیدی از اینترپل، بوده و هدف آن‌ها مبارزه با تروریست‌های جهش یافته است.
  • Adam Jensen به گروه Task Force 29 اطمینان نداشته و به همین دلیل اطلاعات محرمانه را در اختیار گروهی به نام Juggernaut Collective می‌گذارد.
  • در طول مراحل داستانی بازی، به شما دستور انجام ماموریت‌هایی داده می‌شود که اهدافشان ممکن است با ماموریت‌هایی که قبلا انجام داده‌اید در تضاد باشند، به همین دلیل اعتماد کردن به گروهی خاص در بازی کار چندان عاقلانه‌ای نیست. 
  • مبارزات با باس فایت‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که بازیکن بتواند به همان شیوه‌ای که مد نظر دارد (مخفی‌کاری و یا مبارزه رو در رو) کار را به اتمام برساند.
  • Eidos Montreal تمایلی به انتخاب یک پایان رسمی برای Deus Ex: Human Revolution ندارد و قصد دارد داستان بازی را طوری طراحی کند که تمامی پایان‌ها تا حدودی در آن نقش داشته باشند.
  • داستان بازی بر اساس وقایع به وقوع پیوسته در نسخه اول Deus Ex شکل گرفته است.
  • داستان بازی از بسیاری جهات رستگاری Adam Jensen است.
  • تنوع زیادی در میحط بازی وجود دارد.
  • شخصیت‌های مونث نیز هم‌اکنون به عنوان دشمنان معمولی در بازی حضور دارند.
  • نیرو‌های امنیتی و پلیس انسان‌های جهش یافته را "Crank" خطاب می‌کنند.
  • شما در طول تمام قسمت‌های بازی می‌توانید به انتخاب خودتان به صورت مبارزه‌ای و یا مخفی‌کاری پیش بروید.
  • مامورت‌های فرعی می‌توانند بعضا بسیار جدی ظاهر شوند. برای مثال بازیکنان می‌توانند با گروه‌های خلافکار موجود در بازی معاملاتی انجام دهند. همچنین ممکن است که رهبران آن‌ها بعد‌ها از شما درخواست‌هایی داشته باشند که باعث یه تعویق افتادن پیش برد مراحل اصلی شود.
  • ماموریت‌های بیهوده که صرفا برای پر کردن وقت و آشنایی بازیکن با محیط اطراف هستند وجود ندارد، چرا که سازندگان عقیده دارند که ماموریت‌های فرعی به اندازه کافی موجب آشنایی بازیکن با محیط پیرامونشان می‌شوند.
در ادامه شما با تعدادی پیشرفت‌ها و امکانات جدید گیم‌پلی نیز آشنا می‌شوید.
  • Tesla: دارت‌های برقی که از سر انگشتان Adam Jensen به سوی دشمنان پرتاب شده و به او اجازه می‌دهند که آن‌ها را به سرعت از پای در بیاورد.
  • Silent Run: این امکان این اجازه را به Adam Jensen می‌هد که به سرعت از جایی به جای دیگر برود، بدون این که صدایی از خودش بروز دهد.
  • C.A.S.I.E: به Adam Jensen این امکان را می‌دهد تا وضعیت روانی افراد مختلف را بررسی کرده و عملکرد بهتری از خودش در گفت و گوهایی که با اشخاص مختلف دارد، نشان دهد.
  • PEPS Gun: اسلحه‌ای که از بازو‌های Adam Jensen به سمت دشمنان پرتاب شده و به او این اجازه را می‌دهد تا آن‌ها را بیهوش سازد، بکشد و یا فراری دهد.
  • ویژگی‌های جدید می‌توانند از طریق D-Pad (همانند D-Pad‌ای که در Dualshocker 4 وجود دارد) نیز انتخاب شوند.
  • با استفاده از این ویژگی‌های جدید میزان مشخصی از انرژی نیز از دست داده می‌شود، اما هنگام که Adam Jensen استفاده از آن‌ها را متوقف کند، مقداری از آن انرژی از دست رفته به او بازگردانده می‌شود.
  • بازیکنان همچنان می‌توانند از سلول‌های زیست محیطی برای شارژ کردن این ویژگی‌ها استفاده کنند. Eidos Montreal می‌خواهد که این مکانیزم شارژ کردن با تشویق بازیکنان موجب استفاده آزادانه‌تر آن‌ها از ویژگی‌های مورد نظر بشود.
  • بازیکنان نمی‌توانند سیوهایشان را Deus Ex: Human Revolution به Deus Ex: Mankind Divided انتقال دهند.
  • Eidos Montreal گفته است که بازیکنانی که با استفاده از مخفی‌کاری Deus Ex: Human Revolution را به پایان رسانند از بازی بیش‌تر لذت بردند، به خاطر همین تصمیم گرفته است که سیستم مبارزات با اسلحه‌ای که در Deus Ex: Human Revolution موجود بود را در Deus Ex: Mankind Divided نیز پیاده‌سازی کند.
  • Adam Jensen می‌توانند اسلحه‌هایش را حتی در هنگام نبرد نیز تغییر دهد.
  • بعضی از دشمنان از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر نسبت به دیگر دشمنان بهره می‌برند، همانند ذره خارجی و اسلحه‌های مکانیکی پیشرفته.
  • دشمنان متفاوتی در بازی وجود دارد و هر کدام از آن‌ها از اسلحه‌های گوناگونی بهره برده، ویژگی‌های خاص خود را داشته و یا از ابزار‌های فوق‌پیشرفته جنگی متفاوتی بهره می‌برند. بعضی از آن‌ها نیز توانایی انجام پرش‌های بسیار بلندی را دارند.
  • هوش مصنوعی تهاجمی‌تر شده است.
  • یک سری از اشیاء خاص موجود در محیط به مبارزات واکنش نشان می‌دهند.

 
اطلاعات خوبی داد فقط تنها چیزی که می مونه اینه که حد اقل سیستم مورد نیازش نجومی نباشه!
هرچند انتظا دارم به خوبی بهینه بشه ولی بازم...

همچنین امیدوارم بتونه تو بخش های مختلف نامزد گوتی شه مخصوصا اگه موسیقیش مثل نسخه قبلی باشه