Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Ken Levine خالق BioShock در مورد سیستم طراحی کارکتر های عنوان بعدی خود می گوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بسیاری بر این عقیده اند که شخصیت  های تدارک دیده برای بازی ها یک سری کد از پیش تعیین شده هستند (که البته بی راه هم نمی گویند) ولی اگر اینچنین نباشد چه؟ اگر آن ها هم احساسات داشته باشند و احساس نیاز کنند چه؟ Ken Levine در مورد این سیستم که برای عنوان آینده خود تدارک دیده بیشتر توضیح می دهد.

آقای Levine در حال طراحی سیستمی برای کارکتر های خود است که در آن آن ها نسبت به رفتار ذاتی خود رفاتر می کنند و احساساتشان همواره در حال تحول است!

ایشان سیستم خود را اینگونه معرفی کرد:

نقل‌قول: سیستمی که در حال طراحی آن هستیم  بر اساس طراحی یک کارکتر جالب است که احساس دارد و احساس نیاز می کند و شما می توانید به آن ها بپردازید چشم پوشی کرده و حتی بر خلاف آن عمل کرده.

وی که در کاربرد سیستم خود شکی نداشت در ادامه صحبت های خود گفت:

نقل‌قول: این یک سیستم جامعه هست و کامل هست که به صورت ارگانیک به کارکتر درون بازی می نگرد و احساسات کارکتر نسبت به شما تغییر می کند و بالا و پایین می شود ولی همچنان قلب او یک سری نیاز ها دارد و این این سیستم را شبیهه هیچ سیستمی نیست که در گذشته طراحی کردم
 
Ken Levine در ادامه سخنانش افزود:
نقل‌قول: که آنچه که کارکتر شما به آن نیاز دارد از قلب او میاید و ارتباطی به رنگ پوست دین و جنسیت او ندارد و آنچه که می خواهند نشان دهنده این است که چگونه به اینجا رسده اند هر ند موارد مذکور هم تاثیر گذارند


همانطور ککه دیدید او نمونه کاری یا اطلاعات بیشتری نسبت به پروژه خود نداده ولی طبق گفته منبع این بازی با استفاده از Unreal Engine 4 برای کامپیوتر های شخصی در حال توسعه می باشد

منبع



[تصویر:  ecbec425549411871ec2c473ab1f40ee504bea42.jpg]
 
اینطور که توضیح می داد من یاد sims میوفتادم ! امیدوارم هرچی هست مثل تجربه بایوشاک فراموش نشدنی باشه