Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کارگردان Borderlands استودیو Gearbox را ترک کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  zllpzf3ovbbe977a85jz.png]

سری Borderlands یکی از خلاقانه‌ترین عناوین چند سال گذشته است. اولین نسخه از این سری در سال 2009 برای دو کنسول نسل هفتمی Xbox 360 و PS3، و البته PC منتشر شد و با واکنش خوب و اکثرا مثبت منتقدین نیز همراه بود. نسخه بعدی از این سری با نام Borderlands 2 در سال 2012 برای دو کنسول نسل هفتمی Xbox 360 و PS3، و البته PC عرضه شد و تا به امروز برترین نسخه از این سری شناخته می‌شود. نسخه سوم از این سری نیز با نام Borderlands: The Pre-Sequel در سال 2014 برای Xbox 360 ،PS3 و PC به انتشار رسید، اما خب نتوانست از نظر منتقدان به موفقیت‌های دو نسخه قبلی دست یابد و اکثرا نمرات متوسطی را از سوی آن‌ها دریافت کرد. ماه گذشته نیز یک مجموعه با نام Borderlands: The Handsome Collection، که شامل Borderlands 2 و Borderlands: Pre-Sequel می‌شد، برای دو کنسول نسل هشتمی Xbox One و PS4 عرضه گشت و با واکنش خوب منتقدان نیز رو به رو شد. هم‌اکنون خبری منتشر شده که می‌تواند برای طرفداران این سری تاحدودی ناراحت کننده باشد، آن هم این است که کارگردان سری Borderlands استودیو Gearbox را ترک کرده است.

Matthew Armstrong، کارگردان این سری، در صفحه شخصی توییترش نوشته است که:
نقل‌قول: وضعیت تغییر کرده است. من دیگر در Gearbox Software مشغول به کار نیستم. من همیشه Gearbox را دوست خواهم داشت، اما خب وقت ماجراجویی فرا رسیده است.
جالب است بدانید که ایشان دومین نفر از تیم سازنده این سری هستند که امسال از استودیو Gearbox جدا شده‌اند. اولین نفر جناب Anthony Burch، نویسنده اصلی Borderlands 2، می‌باشد.