Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: احتمال باز‌سازی Alan Wake برای Xbox One وجود دارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  5rxbrsthfzvk9azdtof1.jpg]

طرفداران مایکروسافت و برند Xbox، همواره Alan Wake را به عنوان یکی از برترین عناوین انحصاری کنسول نسل هفتمی Xbox 360 می‌شناسند. در طی این دو سالی که از به بازار آمدن کنسول‌های نسل هشتمی گذشته، عناوین زیادی برایشان باز‌سازی شده‌اند و یا قرار است که برایشان بازسازی بشوند. در حالی که شایعات پیرامون Alan Wake 2 زیاد است، به نظر می‌رسد که احتمال بازسازی نسخه قدیمی Alan Wake برای Xbox One نیز وجود دارد.

مدیر استودیو Remedy Entertainment، جناب Sam Lake، در پی مصاحبه‌ای که داشته گفته است که:
نقل‌قول: اگر چنین اتفاقی بیافتد من به شخصه بسیار خوشحال می‌شوم. هنوز تصمیمی گرفته نشده است، اما خب ما داریم در حال بررسی این احتمال با مایکروسافت هستیم. امیدوارم که این مسئله به وقوع بپیوندد، اما خب باید صبر کرد و دید. البته در صورت قطعی شدن این موضوع، نسخه بازسازی شده DLC‌هایی که برای نسخه اصلی منتشر شده بودند را نیز با خود به همراه خواهد داشت. 
در طی این مصاحبه، از Sam Lake پرسیده شد که آیا احتمال عرضه نسخه بازسازی شده Alan Wake برای PS4 یا Wii U وجود دارد یا خیر. Sam Lake نیز پاسخ داد:
نقل‌قول: این موضوع (انتشار نسخه بازسازی شده Alan Wake برای دو کنسول نام‌برده) بسیار بعید به نظر می‌رسد.
Sam Lake همچنین راجع Alan Wake 2  و احتمال عرضه شدن آن برای PS4 گفت:
نقل‌قول: انتشار نسخه بازسازی شده Alan Wake برای PS4 بسیار بعید به نظر می‌رسد، اما خب این مسئله راجع به Alan Wake 2 صدق نمی‌کند. وقتی که بحث ساخت دنباله نسخه قبلی پیش می‌آید، ما می‌توانیم که هر کاری که به نظرمان درست و به صلاح این سری می‌باشد انجام دهیم، ولی همان‌طور که مشخص است، مسائل زیادی بر روی این موضوع تاثیر می‌گذارند. بدون در نظر گرفتن پلتفرم مقصد، به نظر من یک دنباله خوب باید به شکلی ساخته شود که بازیکنان حتی اگر نسخه قبلی را بازی نکرده باشند، آن را به خوبی درک کرده و ازش لذت ببرند. مطمئنا Alan Wake 2 نیز به شکلی نخواهد بود که تنها افرادی که نسخه قبلی را بازی کرده‌اند، از آن لذت ببرند.
در آخر باید بگویم که قطعی شدن و یا نشدن این موضوع (انتشار Alan Wake 2 برای PS4) به مسائل تجاری بستگی دارد. ما به دنبال گزینه‌های متفاوت در رابطه با پلتفرم‌های مقصد Alan Wake 2 نیستیم، اما خب در حال حاضر هیچ چیزی قطعی نیست.

بازی فوق العاده ای بود. به خاطر به اتمام رسوندنش، به خودم افتخار می کنم چون واقعا بازی ترسناکی بود. گرافیک عالی، گیم پلی خوب و داستان حرفه ای از نقاط قوت این عنوان هست. امیدوارم برای X1 بازسازی بشه...ساخت نسخه ی دوم هم احتمال داره؛ چون زمینه های ساختش در نسخه ی اول فراهم شد.
با تشکر بابت خبر...
اگه این عنوان بازسازی شه راسما به طرف این کنسول میرم و ps4 رو ول میکنم چون خیلی با این بازی حال کردم
دوستان ارزش داره نسخه ی اول این بازی رو خرید؟
(04-22-2015, 08:03 PM)Grimm DC نوشته است: [ -> ]دوستان ارزش داره نسخه ی اول این بازی رو خرید؟

بله کاملا. البته اگر از طرفداران سبک "ترس و بقا" باشید. گیم پلی بازی خوبه ولی داستان و گرافیکش عالی هستند (البته ممکنه گرافیک بازی برای الان یکم در حد انتظار نباشه) ولی درکل اگر از سبک "ترس و بقا" و بازی های سوم شخص تیر اندازی لذت می برید، به شدت پیشنهاد می شود.