Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ترسیدن اشتراکی: بخش co-op نسخه XBOX ONE بازی Resident Evil: Revelations 2 فعال شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بخش co-op بازی Resident Evil: Revelations 2 تا به امروز بر روی نسخه کنسول XBOX ONE قابل اجرا نبوده و علاقه مندان نمی توانستند آن را تجربه کنند ولی امروز پچی برای بازی عرضه شد که امکان تجربه این بخش را به بازیبازان می دهد

همچنین شرکت Capcom در بیانیه ای از کاربران کنسول ذکر شده به دلیل این تاخیر معذرت خواهی کرد و اشاره داشت که برای تمامی کاربرانی که برای این بازی ثبت نام کرده اند 20,000RE تدارک دیده که می توانند به وسیله آن آیتم های مختلفی را در بخش Raid Mode آزاد کنند

همچنین اشاره ای به آزاد شدن چند پوسته برای کارکتر های GINA،PEDROوCIPHER که آن ها نیز برای مشتریان جدید نسخه XBOX ONE در دسترس خواهد بود داشت.

تصاویری از این پوسته ها:

[تصویر:  kfw9lvt8v3sn6mhip3sg.jpg]

[تصویر:  xjzw8y73vilkhi0ltnm2.jpg]

[تصویر:  4crdg17t3n6y6dnag9zp.jpg]

[تصویر:  d5gabqgaiiyvjei1nlgb.jpg]


این بازی برای تمامی پلتفرم های موجود عرضه می شود و شما می توانید تمامی قسمت هارا به قیمت 20دلار تهیه کنید(ابته می تونید سنت ها رو هم نشکونید و بازی رو دانلود کنید 20 دلارم بزارین تو جیب که اصلا اینگار پیشنهاد نمی شه)


منبع
به خاطر حجم بالای کاری، همین دیروز موفق به اتمام اپیزود چهارم بازی شدم. شاید از نظر گرافیکی در بین نسل هشتم  گم و غریب باشد ولی از نظر گیم پلی و شخصیت پردازی توانست برای طرفداران کلاسیک RE خاطره ساز شود.
اضافه شدن بخش دو نفره کار بسیار مطلوبی می باشد اما خدا به آن فردی که شخصیت های Moira و یا Natalia را انتخاب می کند، صبر بدهد انشاالله! چون قابلیت رزمی ندارند و تنها فعالیتشان به ریزه کاری منتهی می شود.

مرسی بابت خبر