Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدیدی از بازی call of duty black ops 3
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  CODBO3-ds1-670x539-constrain.jpg?ee3e6d]
هر ساله ما شاهد یک عنوان بی نظیر و عالی از شرکت اکتیویژن هستیم که نام این عنوان call of duty هست تا بحال بیش از 11 نسخه از این بازی عرضه شده است و قرار است در تاریخ 6 نوامبر برای کنسول های ps4 و xone و pc عرضه شود و دیگر از عرضه ی این بازی بر روی دو کنسول ps3 و xone خبری نیست، ای بازی قسمت سوم از نسخه های black ops هست. این عنوان در دو سایت معروف آمازون و گیم اسپات در لیست پیش خرید قرار گرفت و تنها برای کنسول های نسل هشت و pc می توان خرید کرد.
[تصویر:  81kuWdZJbkL._SL1500_-150x150.jpg?ee3e6d][تصویر:  81NAtK36eRL._SL1500_-150x150.jpg?ee3e6d] باکس آرت های رسمی بازی
اطلاعات منتشر شده از این بازی

نقل‌قول: در اولین تریلر شما دیدید که این عنوان در سال های 2065 هست و هیچ ربطی به دنباله ی نسخه ی دوم این بازی ندارد، این بازی مثل دو نسخه ی قبلی بازی از قابلیت زامبی برخوردار هست و شما می توانید با دوستانتان این عنوان را به صورت چند نفره بازی کنید. این بازی همانا نسخه ی قبل به شما این امکان را میدهد که از توانایی های لباس بر تن شخصیت استفاده کنید و با آن پرواز کنید و خیلی ها رو با قدرتتون بکشید. مبارزه با زامبی نیز در این عنوان بسیار بهتر شده است و زامبی ها نیز امکان این را دارند از لباس های شما استفاده کنند.
خب اینهم از این امکانات در آخر هم خبر رو با یک راز از باکس آرت این بازی به پایان میرسانیم
[تصویر:  CodSally-887x1024.png?ee3e6d]
به نظر شما آیا رابطه ای این بازی با نسخه ی اولش دارد؟ نظر خود را در بخش نظرات بگویید
ترکیبی از این دو خبر
منبع
منبع