Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Konami تایید کرد : Silent Hills لغو شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  norman_reedus_silent_hills.jpg]
در چند روز اخیر شایعاتی دلهره آور و نگران کننده بسیاری مبنا بر کنسل شدن پروژه Silent Hills به گوش میخورد، حال Konami رسما اعلام کرد که ساخت این بازی خاتمه یافته است. با ما همراه باشید.
اگر چه این کمپانی در ابتدا از هرگونه خبر درباره ی خاتمه یافتن این بازی سر باز می‎زد، اما در طی گفتگوی با وبسایت GameSpot رسما اعلام کرد که ساخت این بازی کنسل شده :
نقل‌قول: Konami به ساخت  Silent Hills های جدیدی ادامه خواهد داد، اما  Silent Hills که حاصل از همکاری Guillermo del Toro و Norman Reedus بوده است خاتمه یافته.
پس از آن که مشخص شد، وقتی مراحل ساخت Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain به اتمام برسدKojima تیم را ترک خواهد کرد. خبر خاتمه یافتن بازی Silent Hills هم در مطبوعات پخش شد.
کشمکش های میان Kojima و Konami تا جایی ادامه یافت که Konami به فکر یافتن یک رهبر جدید برای  ساختن نسخه‌های بعدی سری Metal Gear بیافتد.
قرار بر این بود که Silent Hills توسط Kojima کارگردانی و با همراهی آقای Guillermo del Toro توسعه یابد. در روز یکشنبه  del Toro خبری مبنا بر این‎که همکاری وی با کونامی برای ساخت بازی Silent Hills خاتمه یافت است. و در روز دوشنبه Konami طی خبری گفت که همکاری خود را با نورمن ریداس پایان داده است. تمامی این اتفاقات از خبری که اطلاع از حذف شدن P.T ازPlayStation Store  می‎داد شروع شد.
با این حال، احتمال همکاری این شرکت با Guillermo del Toro وKojima نیز وجود دارد :
مذاکرات بر روی پروژه  Silent Hills در حال ‎حاضر در جریان است، برای اطلاعیه های بیشتر با ما همراه باشید.
توسعه سری Silent Hills ادامه خواهد داشت.
منبع
کشمکش های میان Kojima و Konami تا جایی ادامه یافت که Konami به فکر یافتن یک رهبر جدید برای ساختن نسخه‌های بعدی سری Metal Gear بی‎افتد.
در حال حاظر؟
(04-28-2015, 12:04 AM)Yesman4Ever نوشته است: [ -> ]کشمکش های میان Kojima و Konami تا جایی ادامه یافت که Konami به فکر یافتن یک رهبر جدید برای  ساختن نسخه‌های بعدی سری Metal Gear بی‎افتد.
در حال حاظر؟

بله.
هنوز در حال مذاکره!
خودش گفته میره، کونامی هم داره یک رهبر جدید برای تیمش پیدا میکنه تیم متال گیر!!!
واقعا کونامی داره چی میشه
واقعا یکی از بهترین افراد جهان رو از دست دادن.
حاظر اشتباهه
حاضر
بي افتد هم سرهم
بيافتد ولي هرجور مايلي
حالا دعوا سر چی هست ?
من که P.T رو بازی نکردم اما گیم پلی کاملش رو توی نت دیدم و پیشم فوق العاده خوب بود، هر کس هم بازی کرده بود تعریف میداد. Silent Hills میتونست حرف های زیادی رو برای گفتن داشته باشه اما.. .
نمیدونم هدف کونامی چیه که این مدت این قدر خودش رو نفرت انگیز نشون داده. مطمئناً با رفتن کوجیما ضرر زیادی به کونامی میرسه.
کونامی برو بمیر :@
گفتیم بعد مدت ها یه بازی درست و حسابی در سبک ترس میزنیم!
ااااااااااااااااه! :exclamation:
برای چی لغوش کرد؟
واقعا که عالی بود این بازی من دموی بازی رو از سایت دانلود کردم و دیدم خیلی ترسناک بود اصلا حال اومدم خیلی وقت بود اینجووری نترسیده بودم خیلی حال کردم.
بخش فکریش هم که اصلا یه وضعی داشت یه معما هایی داشت که اصلا به فکر هیچ کسی نمی رسید چنین چیز هایی
توی بخش صدا گذاری هم که اصلا نمی شه حرفی زد تمام بار مسئلیت ترس این دمو توی صدا گذاری عالیش بود.